Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
serve.php?1309989600

Lunch er en konge serie! Fantastiske poeng :P

Du fikk med deg at vi er ferdige med diskusjonen? Hvis du vil meg noe kan du evt. send meg en mail.

Skrevet

Kjære deg, nå er du paranoid...

Siden jeg likevel skriver enda et innlegg så får jeg suplere med enda en artig stripe!

serve.php?1308780000

Edit: morosaaam

serve.php?1311631200

Skrevet

Vel, jeg skal aldri ha en E92 igjen, med mindre det er 335 eller M3. Bare trøbbel med motoren, og det blir dyrt når garantien går ut. Og, det er vel på tide å skifte den ut for å prøve noe nytt :)

Du kjører en 325i manuell? Kan du utdype litt om hva slags problemer du har hatt? Kjekt å vite om hvis/når man skal kjøpe E92.

Skrevet

Men e92 trenger jo strengt tatt ikke være noe dårligere enn sedan, touring eller 5 serie for den del selv om du har motorproblemer... Er vel samme motorer i alle bilene...

Skrevet
Kjære deg, nå er du paranoid...

Siden jeg likevel skriver enda et innlegg så får jeg suplere med enda en artig stripe!

serve.php?1308780000

Edit: morosaaam

serve.php?1311631200

Hvor leser du dem?

Skrevet

Har ikke bl.a DB.no og msn.no disse?

Jeg presterte nå å svi en hel mengde hår med den nye askeskuffa mi. Ikke lurt å legge huet nedi stål man just har bearbeidet med Tig'en..

Skrevet

Det går rykter om at bildeserveren er nede ja.

Er ganske drøyt hvor mye folk "henter" med små modifikasjoner ja. ;)

Det værste mener jeg fortsatt er folk som hevder tilsvarende effekter med bare chip.. makan.. #-o

Skrevet

Bare å bruke photobucket da gutter :)

Heh, jaa.. Egentlig så har jeg vanskelig for å forstå at folk faktisk kan påstå det.. I min verden skjønner jeg ikke at de ikke skjønner at det ikke går! (Fin setning ja, takk)..

Om bilen faktisk går greit, så hadde d vært bedre og skrive bare 170hk, men med xxx modifikasjoner, så hadde heller bilen gått BRA til å være 170hk, i stedet for ræææva til å være "250"hk...

Skrevet

Hvor leser du dem?

dagbladet.no og lunchstriper.no :)

EDIT: la merke til at jeg runda 274k på e36'n i dag... går vertfall ikke nedover den telleren merker jeg :P

Skrevet

Du får runde 300.000 ;D

Okey, takk, var min type humor :)

Og btw, sykt mange damer å hente fra Twitter. Blir satt ut av norske jenter av og til, men flott er det i grunn :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...