Tzunami Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 tror jeg hadde gått i bakken om noen hadde laget noe sånt noe til meg i bursdagsgave!
Kjexx Skrevet August 30, 2011 Skrevet August 30, 2011 Utrolig kult da. Håper jeg får det, har satt det på ønskelista. Hehe
flobben Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Utrolig kult da. Håper jeg får det, har satt det på ønskelista. Hehe Dama "tvang" meg til å se på cakeboss på tv her... der lager de kaker som går mange ganger utenpå dette. Ganske rått hva de får til.
[space] Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Morsom helt ny serie på MTV:http://www.mtv.com/videos/ridiculousnes ... list.jhtml Er Rob Dyrdek som er programleder, så om noen har sett Fantasy Factory eller Rob&Big så kjenner dere til han. Serien er basert på morsomme hjemmevideoer, ala AFV, men bare mye bedre og mye mer gjennomført, samt bare BRA klipp. Hohoho! Jeg elsker sånne videoer Mange "gode" ideer noen mennesker får! Tosh.0 er også bra saker noekult: Har sett en A7 på Alnabru et par ganger. Litt spesielle, men den går jo A8 en høy gang på design. Ellers synes jeg også A5 sportback er en lekker bil. (De er jo egentlig gangske like)
Erik89 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Hahaha, min type humor det Marius2002 Tror jeg vet hvorfor de skriver "FULL FULL FULL" i denne annonsen..for man må vel være kanon dritings for å kjøpe den? o.0 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30266560 Og Fredrik, finnes vel ikke så mange av "Porsche 928s"? (Det den heter i annonsen) http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30082421 Den bilen i det øverste bildet her så jo litt kul ut, med bredding, og litt mer firkanta ^^, Er det samme type med no racing opplegg eller? Du som vet så mye om Porsche
DannyRS Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Pos 6 fåes i to utgaver, Før 12/2001 Guiding suspension link, 33326768791 Etter 12/2001 Guiding suspension link w rubber mount, 33326777424 Noen som vet om de går om hverandre? Er jo lik pris, men hvis den med gummi feste(?) er en oppdatert utgave så vil jeg jo ha den istedet Gjelder bakstilling E39 touring..
wicky124 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 dette var jo voksne svar..haha Kriterier: Enkel surfing på nett, enkel og brukervennlig, bra kamera og lagringskapasitet!
S.Hafsmo Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Er det ikke slik folk bruker å argumentere for merket de liker da? Fanboy krangling er det beste jeg vet. Du får bare prøve begge, og kjøpe den du liker best. til syvende og sist er det en smaks-/vanesak.
Jordfræsar Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Kan legge til at om du faller på en iføn, så kommer det kanskje ny iføn i slutten av september! (og nytt OS som gjør alt mye mer brukervennlig...) Om du vil værra fræsh lizm. Kanskje så kul at du kunne spilt i "Frogner".
wicky124 Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 hahaha frogner serien ja..patetisk opplegg... hmm.. ja kommer ny iphone..da faller vel prisene på iphone4 også regner jeg med... må ikke ha det nyeste nei...
noekult Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 [space] Ja de er litt spesielle bakfra, men den bilen hadde så mye "presence" på veien Trodde alle Audier så like ut, men da den kjørte mot meg så begynte jeg å stirre på den... Og jeg driter i Audi R8 liksom.... Har ikke sett nye A8 på veien enda, noe sier meg at jeg vil like den mer i virkeligheten enn på bilder (slik som nye utgaven av Mercedes CLS!) wicky124 Prøv SE Arc før du vurderer altfor dyre iPhone (som alle har...). - Deilige menyer - Telefonen ser bra ut - Batteriet holder for en hel dag med MASSE tukling - Kamera er overlegent det meste annet - man får faktisk med HDMI-kabel slik at man kan koble telefonen direkte til en TV med HDMI-inngang (alle har det for tiden) og vise opptak man har gjort. Er veldig fornøyd med innendørs filming med telefonen! Og utendørs er den helt krystallklar! - Skjermen har deilige farger - Android betyr masse gratis apps mot litt reklame - Android betyr at du kan bytte SD-kort for mere kapasitet, i forhold til iPhone som har fast kapasitet - 16GB SD-kort får du på kjøpet, holder lenge... - Android betyr at du slipper jævla iTunes for å legge inn musikk - Den har stor skjerm, fungerer veldig bra til film og visning av bilder - Menyene er raske, selv etter å lasta inn masse apps - Ikke minst HALV PRIS av en iPhone... - De aller fleste apps som faktisk er brukbare finnes også på Android, har blitt litt som PlayStation 3 vs. Xbox 360... Begge plattformene har enkelte spill som er ekslusive for dem, men de fleste spill kommer på begge plattformene... Osv. Har ikke vurdert iPhone engang etter at jeg fikk min Arc, da jeg hadde min eldre HTC Legend (som også kjører Android) gikk rundt og tentke på iPhone hele tiden. Kommer til å fortsette å kjøpe Sony Ericsson (trodde jeg aldri skulle si det, har vært en Nokia-tilhenger inntil disse touchtelefonene kom...) fordi de nå endelig har fått det til. Og klarer du deg med mindre fancy utseende på telefonen, så gjør SE Neo AKKURAT det samme som Arc, bare 1000-lapp mindre i pris (3000 kr., mot Ark som koster litt under 4000 kr.)
VegarVS Skrevet August 31, 2011 Skrevet August 31, 2011 Pos 6 fåes i to utgaver, Før 12/2001 Guiding suspension link, 33326768791 Etter 12/2001 Guiding suspension link w rubber mount, 33326777424 Noen som vet om de går om hverandre? Er jo lik pris, men hvis den med gummi feste(?) er en oppdatert utgave så vil jeg jo ha den istedet Gjelder bakstilling E39 touring.. de går nok ikke om hverandre, er en grunn til at det forskjellige delenr. ville bestilt den som passer til din årsmodell, så er du sikker
Anbefalte innlegg