Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
noekult, spent på sparkling bronze go deep sea blue jeg 8)

Ja, tror den har potensial til å se dødslekker ut i alle typer forskjellige farger :) Jeg hadde nok tatt svart med brunt interiør m/ sort pianolakk lister, og med mye chrome lister utvendig. Interiøret blir nok helt rått også!

Drømmer stadig om å spec'e en bensinrekkesekser 3-serie med fullt utstyr etter egen smak og hente bilen fra fabrikken, og beholde den "for alltid"... Milliondrømmen :)

Edit: Små skrivefeil.

Helt enig.! Svart blir for min del "allemannseie", men du henter deg kraftig inn med brunt interiør.. Det blir litt "ovenpå" i mine øyne, som drar opp at du valgte svart bil..;) Ang chrome utvendig er jeg skeptisk, men det skal jeg uttale meg om når jeg evt får se en med det ;)

Tror kanskje blå/mørk blå med brunt, eller lyst chreme-farget interiør hadde vært smashing! Støtter drømmen med spec`a bensinsekkser ja..;) Med forhåpentligvis en herlig M-pakke!

Skrevet
Da var ny bil på plass. :)

302842_10150366468690775_558160774_10394623_1766953_n.jpg

Kult, er det Imola rød eller?

Tipper jeg vil kjenne denne igjen på vegene her i mylderet av sorte e61'er.

Skrevet

Det har jeg også lagt merke til i Oslo...enormt mange sorte E61...

og den F30..synes ikke den var så veldig fin...men så liker jeg ikke nye F10 så veldig godt heller.... Men blir vel penere med årene den nye treern..

Skrevet
noekult, spent på sparkling bronze go deep sea blue jeg 8)

Ja, tror den har potensial til å se dødslekker ut i alle typer forskjellige farger :) Jeg hadde nok tatt svart med brunt interiør m/ sort pianolakk lister, og med mye chrome lister utvendig. Interiøret blir nok helt rått også!

Drømmer stadig om å spec'e en bensinrekkesekser 3-serie med fullt utstyr etter egen smak og hente bilen fra fabrikken, og beholde den "for alltid"... Milliondrømmen :)

Edit: Små skrivefeil.

Helt enig.! Svart blir for min del "allemannseie", men du henter deg kraftig inn med brunt interiør.. Det blir litt "ovenpå" i mine øyne, som drar opp at du valgte svart bil..;) Ang chrome utvendig er jeg skeptisk, men det skal jeg uttale meg om når jeg evt får se en med det ;)

Tror kanskje blå/mørk blå med brunt, eller lyst chreme-farget interiør hadde vært smashing! Støtter drømmen med spec`a bensinsekkser ja..;) Med forhåpentligvis en herlig M-pakke!

Med utvendig chrome mener jeg lister rundt vinduer, BMW-grillen foran og bak på bagasjelokket slik som F01 7-serie har :) Vet ikke hvordan M-pakke kan se ut, men gjerne valgt noe fra f. eks. AC Schnitzer etter at jeg ble lei utseendet, syns de gjør en bra jobb som M-pakke alternativer i mange tilfeller (greit å skille seg ut fra store mengden M-biler)...

Jepp, blå med beige interiør er rått. Fattern snuser på faceliftede Jaguar XF, jeg anbefaler han den komboen :) Ser ut som luksusbåt... Hvorfor flere ikke velger den komboen aner jeg ikke :shock:

Har forresten bestilt meg ny, lekker PC fra Asus med ganske spenstige spec's :)http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=635494 Hva syns dere? Gidder ikke å ha kjedelig plastikk-PC når jeg først skal investere i noe som bør vare en 4-5 år... Spent på hvordan full-HD skjermoppløsning oppleves, forhåpentligvis en krystallklar skjerm ved Bluray-avspilling :) Alu-taster bør også være deilig! Lyddelen er tunet av Bang & Olufsen og den kommer faktisk med en mini (mikro) subwoofer, hvor kult er ikke det...

Skrevet
Kult, er det Imola rød eller?

Tipper jeg vil kjenne denne igjen på vegene her i mylderet av sorte e61'er.

Imola-rød ja. :) Ikke det beste bildet akkurat, skal se om jeg får til noe bedre en dag.

Håper ihvertfall den skiller seg litt mer ut enn resten rundt her. Bare til å hilse om du treffer på meg. :)

Skrevet

Med utvendig chrome mener jeg lister rundt vinduer, BMW-grillen foran og bak på bagasjelokket slik som F01 7-serie har :) Vet ikke hvordan M-pakke kan se ut, men gjerne valgt noe fra f. eks. AC Schnitzer etter at jeg ble lei utseendet, syns de gjør en bra jobb som M-pakke alternativer i mange tilfeller (greit å skille seg ut fra store mengden M-biler)...

Jepp, blå med beige interiør er rått. Fattern snuser på faceliftede Jaguar XF, jeg anbefaler han den komboen :) Ser ut som luksusbåt... Hvorfor flere ikke velger den komboen aner jeg ikke :shock:

Ja, da er jeg med.. Fikk plutselig en sånn skikkelig jalla-stylet BMW inn i hodet, med chrome-speil, lister over alt, pluss extra ettermontert stash i chrome :lol: Men om du kun mener de vanlige tingene der så snakker vi samme språk ja! ACS er ingen dum tanke... De frisker opp bilen på en som regel bra måte, om du vil ha noe mere eget. M-pakke er jo også det lille ekstra, men mange flere med den look`en..

Har sansen for den kombo`n jeg i alle fall.:) Hehe, den Jaguaren hadde nok kledd det godt ;) Båt eller ikke båt, lekkert er et 8) Nei, altså, det finnes et hav av biler med svart skinninteriør, meg selv inkludert.....

Skrevet
Har ikke din fetter sånne skiver da robert? ;)

Han har vel det ja.. :) Men etter å ha brukt bilen i en ukes tid totalt så tror jeg ikke han vet hvordan skivene oppfører seg på sikt :wink:

Hva er dette for slags baksnakk? :P blir vell noen "Normale" Skiver snart ! men ser fint ut da!!

Skrevet

Var tenkt fylle bensin på vei hjem fra jobb, men gidda ikke likevel, prisen var da 14.40 pr l.

Fikk sms fra en kompis nå, rett ut å fylle, 13.09 pr l :)

Glad jeg ikke gidda før i dag ja :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...