Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
fantastisk å se på sånne filmer som dette. varmer sjela:)

Posta den før, menmen..

De filmene er kjempefine. Jeg tror at alle som har bare litt bilinteresse kan forestille seg følelsen det må være å ha hatt den samme bilen i mange år. Det spiller ingen rolle om bilen er dyr eller billig... poenget er at bilen betyr noe ekstra som man ønsker å ta vare på.... :)

Skrevet

Posta den før, menmen..

De filmene er kjempefine. Jeg tror at alle som har bare litt bilinteresse kan forestille seg følelsen det må være å ha hatt den samme bilen i mange år. Det spiller ingen rolle om bilen er dyr eller billig... poenget er at bilen betyr noe ekstra som man ønsker å ta vare på.... :)

Jaaaa ^^

Det er det som gleder meg mest når jeg ser folk, uansett alder eller kjønn, være glad i bilen sin :) Kjenner ei som har en rosa E39 stasjonsvogn som hu elsker, og eksen hadde en gammel Jetta som hun tok vare på med alle penga sine :) Er mange bra bilhistorier ute og går. Voksne menn som sliter med å holde tilbake tårer når de selger bilen sin, f eks, er ikke akkurat uvanlige!

Skrevet

Posta den før, menmen..

Jaaaa ^^

Det er det som gleder meg mest når jeg ser folk, uansett alder eller kjønn, være glad i bilen sin :) Kjenner ei som har en rosa E39 stasjonsvogn som hu elsker, og eksen hadde en gammel Jetta som hun tok vare på med alle penga sine :) Er mange bra bilhistorier ute og går. Voksne menn som sliter med å holde tilbake tårer når de selger bilen sin, f eks, er ikke akkurat uvanlige!

Kan vel trygt si jeg kjenner meg igjen i det der ja :(

Og eller så nøstes historien om de BBS RS felgene opp ser det ut til :lol:

Skrevet

Her er ett artig lydklipp fra da jeg kjørte e34 M5 touring... Mamma var ute å gikk tur da jeg stoppet å spurte om hun ikke ville sitte på siste turen hjem, jeg trykte fjøla opp til 100 km/t og sånn hørtes d ut da...

http://www.facebook.com/video/video.php ... 4&comments

Får ikke til å laste opp lydklippet men den skal være tilgjengelig for alle som har facebook..

Ps. For de som ikke registrerer det igjen videoen så er navet mit altså Bjørn Ole!

:)

Skrevet

Uff,jeg begynner å bli en gammel gris.. Jobber rett ved siden av Sandvika videregående og det er direkte ufint,hvor mye stramme,fräsche ungjenter som rusler forbi vinduene her hver dag. :P

Skrevet
Uff,jeg begynner å bli en gammel gris.. Jobber rett ved siden av Sandvika videregående og det er direkte ufint,hvor mye stramme,fräsche ungjenter som rusler forbi vinduene her hver dag. :P

Jobber på storsenteret jeg.... mye som går forbi butikken her!!!!!!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...