wicky124 Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 nei as...droppe appleshit..orka ikke itunes
Fredrik Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 fantastisk å se på sånne filmer som dette. varmer sjela:) Posta den før, menmen.. De filmene er kjempefine. Jeg tror at alle som har bare litt bilinteresse kan forestille seg følelsen det må være å ha hatt den samme bilen i mange år. Det spiller ingen rolle om bilen er dyr eller billig... poenget er at bilen betyr noe ekstra som man ønsker å ta vare på....
noekult Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 fantastisk å se på sånne filmer som dette. varmer sjela:) Posta den før, menmen.. De filmene er kjempefine. Jeg tror at alle som har bare litt bilinteresse kan forestille seg følelsen det må være å ha hatt den samme bilen i mange år. Det spiller ingen rolle om bilen er dyr eller billig... poenget er at bilen betyr noe ekstra som man ønsker å ta vare på.... Jaaaa ^^ Det er det som gleder meg mest når jeg ser folk, uansett alder eller kjønn, være glad i bilen sin Kjenner ei som har en rosa E39 stasjonsvogn som hu elsker, og eksen hadde en gammel Jetta som hun tok vare på med alle penga sine Er mange bra bilhistorier ute og går. Voksne menn som sliter med å holde tilbake tårer når de selger bilen sin, f eks, er ikke akkurat uvanlige!
Marius2002 Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Kjenner ei som har en rosa E39 stasjonsvogn som hu elsker, Den går vel ikke tilfeldigvis i Trondheim? Har sett en rosa E39 touring her oppe et par ganger.
noekult Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Hu er fra den kanten av landet hvertfall, vet ikke om hun er ofte Trondheim. Blond med krøller, er i 20-åra, ganske søt
knut_olestad Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 fantastisk å se på sånne filmer som dette. varmer sjela:) Posta den før, menmen.. De filmene er kjempefine. Jeg tror at alle som har bare litt bilinteresse kan forestille seg følelsen det må være å ha hatt den samme bilen i mange år. Det spiller ingen rolle om bilen er dyr eller billig... poenget er at bilen betyr noe ekstra som man ønsker å ta vare på.... Jaaaa ^^ Det er det som gleder meg mest når jeg ser folk, uansett alder eller kjønn, være glad i bilen sin Kjenner ei som har en rosa E39 stasjonsvogn som hu elsker, og eksen hadde en gammel Jetta som hun tok vare på med alle penga sine Er mange bra bilhistorier ute og går. Voksne menn som sliter med å holde tilbake tårer når de selger bilen sin, f eks, er ikke akkurat uvanlige! Kan vel trygt si jeg kjenner meg igjen i det der ja Og eller så nøstes historien om de BBS RS felgene opp ser det ut til
Jordfræsar Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Det gliset på Sabine når hu tar svinger er jo priceless!
Jørgen Lie Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Det gliset på Sabine når hu tar svinger er jo priceless! Me gusta
Dirty Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/304339_10150355527829134_529464133_9614764_4691552_n.jpghar møte på kontoret! og så spiller disse rett utenfor! blir gal i hode!! Så ut som et fint havneanlegg da Gjestehavn eller? er i kr.sand bare komme å legge til veldig fint egentlig ja
B!!! Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Her er ett artig lydklipp fra da jeg kjørte e34 M5 touring... Mamma var ute å gikk tur da jeg stoppet å spurte om hun ikke ville sitte på siste turen hjem, jeg trykte fjøla opp til 100 km/t og sånn hørtes d ut da... http://www.facebook.com/video/video.php ... 4&comments Får ikke til å laste opp lydklippet men den skal være tilgjengelig for alle som har facebook.. Ps. For de som ikke registrerer det igjen videoen så er navet mit altså Bjørn Ole!
Wacman Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Uff,jeg begynner å bli en gammel gris.. Jobber rett ved siden av Sandvika videregående og det er direkte ufint,hvor mye stramme,fräsche ungjenter som rusler forbi vinduene her hver dag.
hermanoo90 Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Uff,jeg begynner å bli en gammel gris.. Jobber rett ved siden av Sandvika videregående og det er direkte ufint,hvor mye stramme,fräsche ungjenter som rusler forbi vinduene her hver dag. Jobber på storsenteret jeg.... mye som går forbi butikken her!!!!!!!
Wacman Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Sant nok Kan i det minste trøste meg med at de er over 16 alle sammen, så vi er ikke i pedo-land..
Anbefalte innlegg