Jørgen Lie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Han fulgte i alle fall etter meg.. Samme fyren som stoppa meg sist... Svinga jeg av, gikk inn på en bensinstasjon, gikk på "do", hørte han kom inn og gikk rett i bilen og stakk...
Jordfræsar Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Mulig han ville være med deg på do da! Business or pleasure?
-Erik- Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Når ukjente barn får deg til å undre, send dna til 1900! Var nattens fangst ei skikkelig dundre, send FML til 1900! Får ei sinna kjerring deg til å undre, send PMS til 1900! Haha! De var bra
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Mulig han ville være med deg på do da! Business or pleasure? Da skulle dassen blitt rein i alle fall
Yngvejos Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 "COP" at least refers to "coil-on-plug" engines, a technology that allows for selective cylinder deactivation. Etter litt googling... http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=382500 Tror ikke COP står for coil on plugg i denne sammenheng da du får det på dieselbiler også.
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Er det noe gæli med kjerra di da, Jürgz? Nei, den er teknisk bra, og vel så det, men de hater jo breie hjul med lavt ET, xenon-lys (som jeg ikke har fått tatt av enda), og skamsenk...
Fredrik 90 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Han fulgte i alle fall etter meg.. Samme fyren som stoppa meg sist... Svinga jeg av, gikk inn på en bensinstasjon, gikk på "do", hørte han kom inn og gikk rett i bilen og stakk... Virker som de noen ganger har veldig lite å gjøre slik at de bare må plage noen! Samme med Politi også! Jeg kjørte bare uskyldig rundt en kveld i ett område i byen med mye bilbutikker for å kikke litt. Først blir jeg stoppa av "loven" med spørsmål om hva jeg er ute etter så sent og om bilen virkelig er min. Det var vist jævla uvanlig at en så ung kar som meg hadde en såpass ny og flott BMW og atpåtil en 325d (Ja han fikk det til å høres ut som det var rene M3en jeg hadde) Men han ga seg ikke der, etter å ha vist papirer på at jeg ikke hadde stjålet bilen så satte jeg kursen hjemover! Og politiet fant det godt å følge etter, helt opp i byggefeltet til innkjørselen til huset Jeg rygger bilen inn i garsajen mens DE SER PÅ!! Jeg får så servert verdens dummeste spørsmål i det han ene betjenten ruller ned ruta" Er dette din eiendom, bor du i huset der?" Jeg klarte ikke å holde meg lengre og svarer spydig "Nei jeg bare så en åpen garasje jeg tenke jeg skulle parkere i, hva faen tror dere?? Kan dere ikke heller bruke tiden til å få tak i voldsmenn enn å plage lovlydige folk med idiotspørsmål" Jeg mener at de to der og da følte seg litt dumme ja, men jeg fikk streng beskjed at nå hadde de både navn, bilnummer og adresse så jeg skulle bare passe meg framover Hva skal man si til sånt? Vurderte å sende inn klage eller kontakte avisa men gadd ikke styre mer med det
Jørgen Lie Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Heh, jaa.. De er ikke snaue akkurat.. Tre kompiser av meg ble ransaket i et parkeringshus for noen år tilbake.. Han ene kompisen hadde akkurat handla en Mazda 323 turbo, og de kjørte inn under tak for å ta en titt på bilen.. Kom det tre politibiler og omringet de, ransaket bilen, full kroppsjekk på karene, og endevendte bilen etter drugs.. Faen meg på bærtur hele hele gjengen... Gla vi har to flotte lensmenner på Smøla.. De gir seg jevnt faen, så lenge det er innenfor rimelighetens grenser.. Sist lørdag kom vi en kolonne med BMW`er på senteret for å handle inn til helgas ablegøyer, da den ene politibetjenten, og hans lille sønn står å ser på at jeg sniker meg over fartsdumpen, og de andre bak sniker seg etter. Kom bl.a en E30 med 3,8l, som hadde panseret litt oppe.. Da lo han og pekte på panseret, men brydde seg ikke om at bilen hadde gamle prøveskilt, og streamer halvveis ned i ruta Så han avslutta med å skryte av at vi kjørte fint, og at om det var senking som skulle til for å få ned farten blant ungdom mente han at det burde blitt en ny lov i Norge som sa at ungdommer under 25år skulle ha skamsenka bil
Yngvejos Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Mange fine folk i det offentlige. Kjørte ut av ferja i Larvik klokken 02.00 i natt og slapp ikke ut av tollen før 03.30. Jeg ble beskylt for å ha trimmet bilen utover de 205hk den er godkjent ombygd med på bakgrunn av mye røyk fra eksosen (20 år gammel motor og kaldstart). Han begynte å true meg med å sette bilen på rulle og greier. Jeg sa at det kunne jeg godt gjøre, men det var ingen penger å hente hos meg uansett hvor mye effekt jeg hadde i bilen min. Måtte faktisk forklare han 10 års regelen. Han trodde at veteranbiler var de eneste som var fritatt for avgift på effektøkning. :S Traff på en noe hyggeligere toller inni hallen, jeg lista opp hva jeg hadde inkludert en halvtom flaske med whiskey og ett par snusbokser over kvota. Han sa at "Det kan vi annse som ubetydelig" og ønsket meg en fin kveld. Sto over 1 time i kø utenfor tollhallen for så å være der inne i 1 minutt. Til sammenligning ble jeg stoppet i tollen inn til Danmark også igår. Der kikka de overfladisk i bagasjerommet, spurte hva jeg hadde gjort i Tyskland, hva rundetiden på ringen ble og om jeg skulle hjem til norge. Hyggelige folk som man ikke ble nervøs av å snakke med.
Anbefalte innlegg