Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Wisefab heter det :)

takker, må bare få bestilt! merka jeg mangla litt sving på banebilen :D

Hehe :P Er ikke så ille pris heller, 1100euro for komplett kit om jeg ikke husker feil :)

Skrevet
BMW F20 120D 0 til 80... går da greit gjør det ikke!

Absolutt, men den er dessverre latterlig dyr her i Danmark... 509000 kroner før ekstrautstyr... :?

Skrevet
Makan fredrik! Det er høyt.

Ja... svindyrt. Det er litt bedre når det gjelder 116i, men selv den koster heftige 366000 kroner før ekstrautstyr. Jeg føler ikke at den er verdt såpass mange penger og jeg har derfor litt av en hodepine når det gjelder hva slags bil som skal erstatte vår etterhvert gamle 318d. Trolig blir det en lettere brukt E91, men sikker er jeg ikke.

Skrevet
Wisefab heter det :)

takker, må bare få bestilt! merka jeg mangla litt sving på banebilen :D

Hehe :P Er ikke så ille pris heller, 1100euro for komplett kit om jeg ikke husker feil :)

Er det lengere bærearmer da eller? Så man får større svingradius?

Skrevet
Makan fredrik! Det er høyt.

Ja... svindyrt. Det er litt bedre når det gjelder 116i, men selv den koster heftige 366000 kroner før ekstrautstyr. Jeg føler ikke at den er verdt såpass mange penger og jeg har derfor litt av en hodepine når det gjelder hva slags bil som skal erstatte vår etterhvert gamle 318d. Trolig blir det en lettere brukt E91, men sikker er jeg ikke.

Er det ikke snart tid for å sparke ungene ut av huset og kjøpe "2-seters" sportsbil igjen da?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...