knut_olestad Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Ta ei pause fra politikken og nyt: Herlig
hermanoo90 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Jeg regner med du vet svaret på det..... nei, derfor jeg spør...
noekult Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Tar de noe fra et sted må de kutte ned et annet sted. Det gjelder FrP og. Men de er så fylt til randen av idioter og amatører at jeg driter i om det kommer avgiftsfrie biler allerede i morra.
hermanoo90 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Ta ei pause fra politikken og nyt: Herlig ahh, avslappende!!
oddis Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Jeg regner med du vet svaret på det..... nei, derfor jeg spør... Haha.... da er det kanskje påtide å møte opp på neste valg å putte en slipp det står Fremskrittspartiet på, nedi valgurna... Frp er ikke perfekte, men de er det minst idiotiske paritet. Det blir som å velge mellom ulike krefttyper når man velger parti... alle har sine baksider. Om Høyre hadde lagt fra seg den hyklerske politiske korrektheten hadde de fått min stemme pronto.
hermanoo90 Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Jeg regner med du vet svaret på det..... nei, derfor jeg spør... Haha.... da er det kanskje påtide å møte opp på neste valg å putte en slipp det står Fremskrittspartiet på, nedi valgurna... Frp er ikke perfekte, men de er det minst idiotiske paritet. Det blir som å velge mellom ulike krefttyper når man velger parti... alle har sine baksider. Om Høyre hadde lagt fra seg den hyklerske politiske korrektheten hadde de fått min stemme pronto. Oki takk, men hvordan er Høyre sin bilpolitikk? Ap sin har jo vist seg de siste årene til å være rævaaa
Skaar Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Hvilke parti er det som er mest med oss når det gjelder bilpolitikken. da mener jeg: Bedre veier, fjerning av bomstasjoner, mer i vrakpant, fjerning eller redusering av årsavgifta og omregistreringsavgifta. osv??? Enten så spøker du, eller så har du virkelig ikke fulgt med på politikk. FRP er det partiet som har det meste av dette på sin agenda (utbygging av veier, lavere avgifter på bensin og biler, og en hel del andre bil-relaterte ting). Hvor mye av dette som er gjennomførbart til de grader FRP sier de skal gjøre det, er en annen sak. Men en ting er sikkert, og det er at med Høyre/FRP ved roret, så blir det nok ikke værre enn det er idag. Er selv medlem av FRP, FpU, og stod på lokallisten i år. Kom ikke inn, mye pga dårlig markedsføring av FRP, og det faktum at Høyre, AP og KRF stiller historisk sett sterkest her. Høyre har nå 45.2% av stemmene, før fintelling. Men i en såpass liten kommune, så stemmer man mer på personene, og ikke rent partipolitisk. Tar de noe fra et sted må de kutte ned et annet sted. Det gjelder FrP og. Men de er så fylt til randen av idioter og amatører at jeg driter i om det kommer avgiftsfrie biler allerede i morra. Dette er en innstilling mange sitter med, og jeg har lett for å forstå det. Å gjennomføre ALT de snakker om er ikke gjennomførbart, det ser jeg også. Derfor er en H/FRP regjering å foretrekke. Men det er mange av dagens utgifter som kunne (og burde) vært kuttet og omstrukturert. Om man ser på hvor mye av veiavgift, årsavgift, bensinavgift osv som kommer tilbake til bilistene, så er det forsvinnende lite. VG kan idag opplyse om at over 50% av inntektene fra bomstasjoner forsvinner i administrasjons- og finanisieringskostnader.
Jordfræsar Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Kul gadget. Trådløs voltmeter til iphone http://www.thinkgeek.com/electronics/ce ... 69SWT&link
awt Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Kan man ikke heller bare bruke et vanlig multimeter? Det der er jo et multimeter uten skjerm. Ekstra tungvindt.
Jordfræsar Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Får det frem på iphonen jo med appen hehe
awt Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Hadde man kunne plugget ledningene rett i iPhonen hadde det vært greit, men dette er jo ekstra tungvindt.
Fredrik Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Tar de noe fra et sted må de kutte ned et annet sted. Det gjelder FrP og. Men de er så fylt til randen av idioter og amatører at jeg driter i om det kommer avgiftsfrie biler allerede i morra. Jeg liker ikke politikken FrP fører, men jeg kaller allikevel ikke folk som stemmer på FrP for idioter. Tilsvarende også den andre veien på den politiske skalaen naturligvis. Folk har forskjellige meninger... og slik er det heldigvis i et demokrati. Når man kaller folk for idioter ender man fort ned i en skyttergrav og slikt er ingen tjent med. Det er ikke for ingenting at fredsmeklere lever av dialog og gjensidig respekt.
Fredrik Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Ta ei pause fra politikken og nyt: Herlig Enig... dette er noe av det bedre jeg har hørt på lenge...
Jordfræsar Skrevet September 12, 2011 Skrevet September 12, 2011 Hadde man kunne plugget ledningene rett i iPhonen hadde det vært greit, men dette er jo ekstra tungvindt. Er en gadget da. Sjarmen er jo at det er tungvindt. Show off deluxe. If you catch my drift.
Anbefalte innlegg