Kjexx Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Noen her som har Spotify på iPod touch? Jeg hadde det på iphone, er vel ikke noe forskjell på det?
Tzunami Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 forskjellen er vel at man kan være online 24/7 med iphone, mens trenger wifi for å være online med ipod/ipad
S.Hafsmo Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Spør fordi jeg får det ikke til å fungere. Programmet bare lukkes etter log-in. Det fungerer helt utmerket på Samsungen. Skulle bare installere det på iPoden (som jeg fant nederst i ei eske), så jeg kunne bruke iNøff'en jeg kjøpte til kjærringa.
Fredrik Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Apropos mobiltelefoner.... er Sony Ericsson Xperia Mini Pro noe å bruke pengene på? Umiddelbart virker den som en skikkelig fin telefon. Jeg har kikket på den og fulltastaturet med egne taster for æøå føles helt riktig. Skjermen er liten, men svært klar og tydelig. Telefonen er også hurtig.... ingen hakking eller forsinkelser.
Dirty Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30655598 ryker den ikke nå graver jeg den ned nå må det da være billig!!
Tzunami Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 kan hende fordi du kanskje har spotify på 3 ting allerede? tror det er grense på 3 ting
Kjexx Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Apropos mobiltelefoner.... er Sony Ericsson Xperia Mini Pro noe å bruke pengene på? Umiddelbart virker den som en skikkelig fin telefon. Jeg har kikket på den og fulltastaturet med egne taster for æøå føles helt riktig. Skjermen er liten, men svært klar og tydelig. Telefonen er også hurtig.... ingen hakking eller forsinkelser. Spørs hva du er ute etter det, jeg har galaxy s2. Den er jeg fornøyd med..
noekult Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Apropos mobiltelefoner.... er Sony Ericsson Xperia Mini Pro noe å bruke pengene på? Umiddelbart virker den som en skikkelig fin telefon. Jeg har kikket på den og fulltastaturet med egne taster for æøå føles helt riktig. Skjermen er liten, men svært klar og tydelig. Telefonen er også hurtig.... ingen hakking eller forsinkelser. Hvis du mener den gamle versjonen med Android 2.1 til rundt 2000 kr., så er det egentlig ikke så bra telefon om du har hatt andre Android-telefoner før. Jeg hadde en for en kort periode (Pro-en, med tastatur) og solgte den fordi den ble for "knotete" og litt slitsom i forhold til min litt dyrere HTC Legend. Men samtidig vet jeg at venner som ikke har hatt touchtelefon fra før er veldig fornøyd ("vet ikke bedre"). Har kommet en helt ny versjon av Mini-modellene, dog. Den skal være mye bedre, mest fordi den er basert på Xperia Arc menylayout, som er helt nydelig (har SE Xperia Arc selv og det er den beste telefonen jeg noen gang har hatt). Så det spørs egentlig hvilken av modellene du snakker om, eldre/utdaterte eller den splitter nye (vet ikke om den har ankommet butikkene enda engang?).
knut_olestad Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Leketøya til fattern, har stått siden han gikk bort. Bulldozern er en gammal International, dumpern er en Volvo, og ellers har bruttern fjerna en Allis Chalmers Tractomotive hjullaster, og min kjære Brøyt X2 gravemaskin Maskinfører/eier?... Min far hadde også sansen for tunge maskiner. Jeg husker at han kom hjem med noen skikkelig fine miniatyrmodeller hver gang firmaet hadde kjøpt en ny gravesmaskin, lastebil, bulldoser etc. Han jobbet i anleggsbransjen innenfor bygging av vannkraftverk, flyplasser etc. i Norge, Russland, Mexico og Brasil. Han var drosjesjåfør faktisk, men som tidligere skipsmekaniker så elska han store maskiner De var hans måte å stresse ned på, dessverre har jeg sjelden hatt tid til å leke med dem selv etter at han ble borte. Og så en dag står plutselig miljøvernidiotene på døra og hyler i angst mens de truer med store bøter pga at området rundt hjemgården nå er verna, pga noen jævla planter som visstnok holder på å dø ut i Norge. At de plantene garantert stryker med uansett pga at alt nå gror igjen har nok ikke idiotene tenkt på..
opasb Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Siv Jensen, Kristin Halvorsen, Jens Stoltenberg og Erna Solberg var på restaurant. Siv bestillte først. Jeg tar en indrefilet med fløtegratinerte poteter. Ok, sa kelneren, hva med grønnsakene? Nei, sier Siv, De får bestille selv.
knut_olestad Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Tipper dere "gamlinga" klina mye til den låta her: eller var denne bedre å kline til? The 80's virker som en kul ungdomstid Australske Crowded House sto høyt i kurs ja... sammen med INXS (også Australske). Denne fra Crowded House er også ganske bra... Apropos gamle klinelåter.... (bassen til Derek Forbes er enorm)http://www.youtube.com/watch?v=hXlcMQWb ... ure=relmfu (Ytre Hebridene minner mye om Vestlandet) http://www.youtube.com/watch?v=8TS-ua3t2Ak&ob=av2e (min all time high) http://www.youtube.com/watch?v=m9WdUgn0 ... re=related Denne har jeg både klina, dansa og... til Elsker den
-Roger- Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Apropos mobiltelefoner.... er Sony Ericsson Xperia Mini Pro noe å bruke pengene på? Umiddelbart virker den som en skikkelig fin telefon. Jeg har kikket på den og fulltastaturet med egne taster for æøå føles helt riktig. Skjermen er liten, men svært klar og tydelig. Telefonen er også hurtig.... ingen hakking eller forsinkelser. Det tror jeg er den samme som kjerringen har. Usikker på om hun har pro, men det er hverfall xperia mini. som hun kjøpte for et år siden. Hun er ikke fornøyd i det hele tatt. Og jeg ser jo det at i forhold til for eksempel min iphone er den boss. En kompis byttet fra den til Iphone og han er MYE mer fornøyd.
S.Hafsmo Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 Apropos mobiltelefoner.... er Sony Ericsson Xperia Mini Pro noe å bruke pengene på? Umiddelbart virker den som en skikkelig fin telefon. Jeg har kikket på den og fulltastaturet med egne taster for æøå føles helt riktig. Skjermen er liten, men svært klar og tydelig. Telefonen er også hurtig.... ingen hakking eller forsinkelser. Min far hadde en xperia x10 mini pro, og etter hva jeg fikk med meg så var han veldig fornøyd med den. Eneste var vel at det var litt små taster. Kjøper du den siste tror jeg ikke du blir skuffet.
-Roger- Skrevet September 13, 2011 Skrevet September 13, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=30655598ryker den ikke nå graver jeg den ned nå må det da være billig!! Ja, nesten som jeg kjøper den selv nå, selv om det er tomatgir... Lykke til videre med salg!
Anbefalte innlegg