Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

SV er bye bye... takk og lov. Disse dagene har jeg ventet på helt siden ungdomsårene. Å se den ene politikeren etter den andre si opp, drite seg ut og bryte loven er en ren nytelse. Skulle likt å sett de bodd på landet å kjørt bil. De hadde vært lappløse og bøtelagt opp etter øra innen 1 uke.

Eller vent... SV'ere hadde jo blitt sett gående i veikanten etter veien da vel? De mener jo man skal kjøre kollektiv på landet også.... :lol: :lol: Det eneste kollektivet der hadde blitt med elgen og bjørnen i veikanten da muligens... :lol:

Skrevet

Fikk et lite innfall om at jeg skal kose meg med litt rødvin og god mat som vorspiel på en større fest om to uker, eneste feilen er at jeg ikke liker vin!

Noen her som har tips om en god "nybegynner vin"? :) Er bitterheten jeg ikke kan fordra, men jeg har kanskje vært uheldig?

Edit:

Sitter å drikker en litt bitter druejuice for øyeblikket, kanskje det var der innfallet kom fra? :lol:

Skrevet
Fikk et lite innfall om at jeg skal kose meg med litt rødvin og god mat som vorspiel på en større fest om to uker, eneste feilen er at jeg ikke liker vin!

Noen her som har tips om en god "nybegynner vin"? :) Er bitterheten jeg ikke kan fordra, men jeg har kanskje vært uheldig?

Edit:

Sitter å drikker en litt bitter druejuice for øyeblikket, kanskje det var der innfallet kom fra? :lol:

Concha Y Toro er en fin "nybegynnervin",det er en cabernet sauvignon av det billige slaget fra Chile,men god på smak,ikke særlig voldsom av seg og kan drikkes med eller uten mat. ;)

Skrevet

Edit:

Prøv en Liebfrauenmilch eller Schwarze Katz... tyske og temmelig søte hvitviner. Bouqueten skal vær aromatisk, fruktig og lett syrlig, men på en søtlig måte. Dette er ikke avanserte hvitviner, men de kan drikkes som rene hyggeviner uten følge i motsetning til f.eks muskatvin som er en ren desertvin.

Skrevet

Regner med du la merke til navnet nede i hjørnet? :)

Og her, ett eksempel på hvor mye jobb enkelte faktisk legger ned i å skjule rust, det hadde nok ikke vært stort mer jobb å sveise inn nytt.. bildene begynner ca midt på side 2:

http://www.ssvc.org.uk/phpbb/viewtopic. ... 95&start=0

Skrevet

Edit:

Prøv denne, bombesikkert at du liker den. (Doppio passo)

doppio-passo.jpg

Skrevet

Edit:

Casillero del diablo er vel en god røvin. Pluss en til jeg ikke husker navnet på, men er en hvit etikett med hester som løper på. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...