-Roger- Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Jeg har mac, så vet lite om hvordan wmp/win gjør det. Jeg har også mac... Streamer du HD filmer?
Jordfræsar Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Har bare streamet 720p til min ps3 og ATV2. Da brukte jeg PS3 Media Server. (http://www.macupdate.com/app/mac/30399/ps3-media-server) Mulig programmet også er for Win. Er lenge siden, men det fungerte hvertfall. Streamet også med airplay og da streamet jeg youtube 720p til min AppleTV 2. Hva slags router sitter dere på?
-Roger- Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Zyxel, sikkert standard greier fra Telenor...
Jordfræsar Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Tror ikke den klarer trafikken. De har flere modeller. Men med PS3 Media server kan du justere ned kvaliteten når du streamer for jevn overføring.
awt Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Trådløst er tull til slikt uansett. Her er det kun laptop, iPad og mobil som får trådløst, resten har en god gammeldags kabel som går via en 24-porters gigabit switch. Streaming er selvfølgelig ingen problem.
FredrikE24 Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Er en fordel med kabel, har du lagt opp spredernett i boligen? Ekke no pent å ha patchesnorer liggende på gulvene overalt! La opp dette for en kunde Slik får du det ryddig og ålreit!
Jordfræsar Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Trådløst er tull til slikt uansett. Her er det kun laptop, iPad og mobil som får trådløst, resten har en god gammeldags kabel som går via en 24-porters gigabit switch. Streaming er selvfølgelig ingen problem. Show off Jeg har også noe via strømnettet, og kan ikke si at det er å forakte heller!
FredrikE24 Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 PLC Switching har vi prøvd mye ute hos kunder på jobb i forbindelse med streaming av Tv-tjenester fra Altibox trådløst fra hjemmesentral(modem) fram til TV-dekodere, det fungerer hos noen helt greit, hos andre forferdelig ustabilt. Vi gått ifra dette og monterer idag opp noe som kalles Celeno for de som ønsker å ha det trådløst! Fungerer smertefritt!
awt Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Alt ligger selvføgelig skjult. Monterer kontakter overalt i huset etterhvert som jeg pusser opp, i tillegg var det noen rør her og der fra før som jeg benytter meg av nå. Det går i slike med fire nettverksuttak og Elko Plus-rammer:
FredrikE24 Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Alt ligger selvføgelig skjult. Monterer kontakter overalt i huset etterhvert som jeg pusser opp, i tillegg var det noen rør her og der fra før som jeg benytter meg av nå.Det går i slike med fire nettverksuttak og Elko Plus-rammer: Det er ikke dumt det, er alltid greit å legge spredernett i huset fortløpende, coax er litt på vei ut og alt begynner å bli basert på IP over parkabel stort sett, så greit å fornye litt.
Jordfræsar Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 PLC Switching har vi prøvd mye ute hos kunder på jobb i forbindelse med streaming av Tv-tjenester fra Altibox trådløst fra hjemmesentral(modem) fram til TV-dekodere, det fungerer hos noen helt greit, hos andre forferdelig ustabilt. Vi gått ifra dette og monterer idag opp noe som kalles Celeno for de som ønsker å ha det trådløst! Fungerer smertefritt! Link til Celeno produkter etc? Kjekt å vite om andres erfaringer. Selv vurderer jeg å bytte ut min trådløse ruter med en som har eksterne antenner så jeg kan forsterke signalet litt. Har dessverre litt dårlig signal i 3 etage her nå. Men vurderer å kjøpe 2 antenne koblinger fra U.FL til RP-SMA til Linksys'n wrt610n. Noe å anbefale? Som støtter dd-wrt? (Så litt på den nye linksys E4200, tross interne antenner).
FredrikE24 Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 http://www.celeno.com/ Jeg vet at Celenoen vi bruker er lik som den på denne siden, men det står Jensen Scandinavia på de vi bruker.
Jordfræsar Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Jensen ja! Han er overalt. Husker du varenr på deres Jensen?
-Roger- Skrevet September 17, 2011 Skrevet September 17, 2011 Hva er galt med onani? Det er jo sex med en du er glad i.
Anbefalte innlegg