Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Er denne varebilen noe å satse på eller?

finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27010151

Firmaet går over til "base two" neste uke, skal ha varebil og lager da :)

Budsjettet er egentlig 50.000 max, men får jeg brukbar varebil (driter i komfort uansett, er bruksbil) til det halve så er jeg kjempefornøyd. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne varebilen noe å satse på eller?

finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27010151

Firmaet går over til "base two" neste uke, skal ha varebil og lager da :)

Budsjettet er egentlig 50.000 max, men får jeg brukbar varebil (driter i komfort uansett, er bruksbil) til det halve så er jeg kjempefornøyd. :)

Partner er vel den samme bilen som Berlingo mrk. I. Ikke helt feilfri, men rimelig populær og ikke minst er den en enkel bil som er billig i drift (nøysom og billige deler/service). Foutsatt at den aktuelle bilen er ok tror jeg ikke at du gjør noe dumt hvis du kjøper en Partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne varebilen noe å satse på eller?

finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27010151

Firmaet går over til "base two" neste uke, skal ha varebil og lager da :)

Budsjettet er egentlig 50.000 max, men får jeg brukbar varebil (driter i komfort uansett, er bruksbil) til det halve så er jeg kjempefornøyd. :)

Partner er vel den samme bilen som Berlingo mrk. I. Ikke helt feilfri, men rimelig populær og ikke minst er den en enkel bil som er billig i drift (nøysom og billige deler/service). Foutsatt at den aktuelle bilen er ok tror jeg ikke at du gjør noe dumt hvis du kjøper en Partner.

Jeg kan gå god for en Berlingo i hvertfall, og partner er temmelig lik.

Så lenge man passer på den og kjører som man skal, og tar servicer ettersom det er behov så har man en god arb bil. Har en 2002 mod jeg, og den er knall. Og en fin ting til med dem er at de ruster ikke så mye/fort! Min har gått jevnt 50.000 i året i noen år, og er gullegod. :)

Ang den du linket til noekult så er den helt grei, og ikke dyr. Men jeg vet ikke hva du skal bruke bilen til, men en idé er kanskje å ha 2 bakdører istedet for den med luke? Litt mer praktisk dersom du skal parkere, hente noe fort inni bilen osv... Men bilen så jo veldig grei ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe tull. Det neste blir vel at du skal begynne å kjøre Peugeot "convertibles" for å få en bedre følelse og forståelse?

Hahaha, tviler sterkt på at det skjer du :lol:

Neida, bare tuller litt her nå. Fransk er ett fantastisk flott språk. Det er en grunn til at fransk blir brukt i enkelte "norske" reklamefilmer. Språket er faktisk "musikk" i ørene. Hadde selv fransk på videregående. Synd at jeg ikke tok det seriøst, kunne ha gitt meg mange muligheter i dag. Stå på og lykke til Erik89. :-)

Ja, tok det desverre ikke så seriøst selv men satser på å få orden i det meste nå :)

Takk ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om det er knut_olestad som har laget dette skiltet???

zx4z3a6ymcp2m2ujfix5.jpg

Dessverre, men jeg laga engang ett der det sto: "Advarsel, skilt!"

Fikk stå i Trollstigen ett par uker før det ble borte ;)

Forresten står det ennå ett giraffskilt i vistdalen som jeg satte opp for 6 år siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne filmen om Ferrari FF ble lagt ut idag:

Den viser hvordan man skal kjøre de bilene :D

Jeg var motstander av bilen inntil nå. Evoene kan ta seg en bolle. Selv om jeg i det virkelige liv ville holdt meg strengt tatt til en Forester Turbo til ca 100-200.000 kr, sånn at man kan leke med 100% innsats og ikke være redd for å take :P

Men faen, Ferrari har laga den perfekte lekebilen :)

Det blir en dyr lekebil. Og for de fleste hadde vel helt sikkert en Impreza, Evo10 eller bare en IX eller Quattro gjort samme nytten. Men de er fortsatt ingen Ferrari...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre, men jeg laga engang ett der det sto: "Advarsel, skilt!"

Fikk stå i Trollstigen ett par uker før det ble borte ;)

Forresten står det ennå ett giraffskilt i vistdalen som jeg satte opp for 6 år siden :)

Haha, tipper du koser deg masse med å lage sånne skilt :lol:

Synes du kan ta turen til skien og få satt opp noen ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne varebilen noe å satse på eller?

finn.no/finn/car/used/object?finnkode=27010151

Firmaet går over til "base two" neste uke, skal ha varebil og lager da :)

Budsjettet er egentlig 50.000 max, men får jeg brukbar varebil (driter i komfort uansett, er bruksbil) til det halve så er jeg kjempefornøyd. :)

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=15&t=181589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...