Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som kan anbefale en knallgo hjemmekino receiver i mellomsjiktet (5000-8000 kr)?

Du er heldig i dag om du ønsker en god en for 8000,- Nedsatt 3000 kun i dag hos elkjøp.

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/ ... r-vsx-lx55

@kjexx. Vel da vil jeg be deg se på andre merker enn CV... Selv har jeg Monitor Audio og har tidligere hatt Patos. Tenkte mye på B&W og CM9, eller 683 med de trekker så latterlig mye strøm og kneler det meste av forsterkere.

Hva slags forsterker har du?

Skrevet

Hehe :P CV har jeg hatt nok av! VE-12, AT-40, CLSC-10, CLSC-15, CLSC-215, CLSC-15s Og V-15F :P

PA forsterkere er det som duger på CV! Nå har jeg gått over til noe litt finere, Klipsch RF-82 :)

Skrevet

Noen som har piratkostyme de vil selge? :D Eller vet om hvor jeg kan få tak i litt billig. Lett gjennom ebay. Hvordan er reglene på mva, toll osv? Er det ikke på varer over 200 kroner man må betale mva? Men er det varepris eller varepris + fraktkostnader som må være under 200? Må man betale mva (25%?) på varepris + frakt? Og når må man betale toll og hvor mye er det?

Skrevet
Hehe :P CV har jeg hatt nok av! VE-12, AT-40, CLSC-10, CLSC-15, CLSC-215, CLSC-15s Og V-15F :P

PA forsterkere er det som duger på CV! Nå har jeg gått over til noe litt finere, Klipsch RF-82 :)

RF-82 er det mange som anbefaler :) Godt valg har jeg skjønt på mange lyttere.

Skrevet
Er vel derfor du kaller deg CV-erik? :)

Hehe, ja. Angrer litt på navnet i ettertid, da jeg ikke er noe fan av CV lengre :P

Jordfræsar: Jepp, det er bra høyttalere :) Noe helt annet enn CV!

Skrevet
Noen som kan anbefale en knallgo hjemmekino receiver i mellomsjiktet (5000-8000 kr)?

Du er heldig i dag om du ønsker en god en for 8000,- Nedsatt 3000 kun i dag hos elkjøp.

http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/ ... r-vsx-lx55

Dumt det bare var i dag. Skal reklamere på den jeg har, så tenkte jeg skulle legge litt i mellom og kjøpe en bedre. Har ikke hifi-klubben noe bra da?

Skrevet

Det gjorde jeg også for 20 år siden... Sonus Faber... :)

http://www.sonusfaber.com/

Skrevet

Det gjorde jeg også for 20 år siden... Sonus Faber... :)

http://www.sonusfaber.com/

Det er flotte høyttalere! :) Hvilken type har du?

Skrevet

Vi har planer om å bygge garasje og har noen rimelige klare tanker om hvordan den skal være og hva den skal inneholde. I sakens anledning lurer jeg derfor på om det er noen som har anbefaling av flisvalg? Tanken har bært mot sorte, blanke fliser, men jeg har ikke funnet noen som er spesifisert til garasjegulv. Vil noen vanlige fliser være holdbart nok for en bil i vektklassen 2-2200kg (typ. 7 serie, CLS/S-Klasse)...? Gulvet vil ha varmekabler og garsjen vil ha en temperatur på mellom 25-30 grader om vinteren..

Tips og ikke minst nettsider med drøssevis av inspirasjon mottas med stor takknemlighet! :D

Skrevet
Vi har planer om å bygge garasje og har noen rimelige klare tanker om hvordan den skal være og hva den skal inneholde. I sakens anledning lurer jeg derfor på om det er noen som har anbefaling av flisvalg? Tanken har bært mot sorte, blanke fliser, men jeg har ikke funnet noen som er spesifisert til garasjegulv. Vil noen vanlige fliser være holdbart nok for en bil i vektklassen 2-2200kg (typ. 7 serie, CLS/S-Klasse)...? Gulvet vil ha varmekabler og garsjen vil ha en temperatur på mellom 25-30 grader om vinteren..

Tips og ikke minst nettsider med drøssevis av inspirasjon mottas med stor takknemlighet! :D

Hvorfor ikke epoxy gulv? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...