S.Hafsmo Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Jeg ønsker meg en slik Volkswagen til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Hvorfor vente så lenge? Har du ikke bursdag i mellomtiden da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Har på en måte en merkelig ting på gang på face, eller hva Fish? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Hvorfor vente så lenge?Har du ikke bursdag i mellomtiden da? Jo, men har allerede en 850csi på den listen, så må nok vente til jul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Har på en måte en merkelig ting på gang på face, eller hva Fish? Hæ? Merkelig? Næh... Mitt sanne meg som du ikke ser her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Kunne ikke vært mer sann! xD Føler for å være litt "slem" mot dere med noen bilder fra Nice jeg har tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Har på en måte en merkelig ting på gang på face, eller hva Fish? Hæ? Merkelig? Næh... Mitt sanne meg som du ikke ser her inne.. Bare få det ut, må ikke være beskjeden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Jeg ønsker meg en slik Volkswagen til jul. Du er ikke alene om det, onkelen min kjørte en slik da jeg var liten pudding Mener huske den var lys blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Kunne ikke vært mer sann! xD Legg til noen år, så blir det slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Huff..hadde ikke forundra meg om det er noen som skriver om det på facebook..er jo så mye rart der atte Eldre folk som får seg facebook profil for å være "ung og hipp" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Du tror du er tøff når du sladder i BMW-en din? http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10030013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Huff..hadde ikke forundra meg om det er noen som skriver om det på facebook..er jo så mye rart der atte Eldre folk som får seg facebook profil for å være "ung og hipp" da Det er nok for at de vil følge med i tiden. Nå er faktisk facebook kommet så langt at har du ikke facebook går du glipp av viktig informasjon. Det begynner skremmende å nærme seg det samme som ikke å ha epost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 jeg har ikke facebook og ser på det som bare bra. tulleball Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Noen som vet om et sted jeg kan få tak i "serial numbers" for PhotoShop CS5? Evt. en annen måte å ha det på uten å kjøpe? Kanskje litt fy fy å snakke om sånt her, men send en pm om dere vet noe ? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 27, 2011 Share Skrevet Februar 27, 2011 Jeg ønsker meg en slik Volkswagen til jul. Du er ikke alene om det, onkelen min kjørte en slik da jeg var liten pudding Mener huske den var lys blå. Jeg vil også ha en Type 4 Variant, men det må være en 412. Denne er jo ganske fin, men dessverre også relativt dyr. http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ ... id=1087429 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg