Marius2002 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Liker interiøret på nye Carrera S Synes det er litt morsomt at lysbryteren er prikk lik i Passat, men hvorfor bytte ut noe som fungerer?
noekult Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Tror min 2002 går bedre enn din 518, noekult. Den er ganske frisk, egentlig. Dette kan sikkert Fredrik utrede om ! Ja, huff. 700 km/ en uke etterpå så er jeg overbevist om at neste bil må ha ordentlig motor! Men fortsatt glad i bilen, da. Virker veldig driftsikker.
SofaKingFresh Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Da sitter jeg nok en gang på Bilsalongen i Skien for å få ordna bilen. Glad det er garanti på bilen, hvis ikke hadde det her blitt en dyr bil for meg Får legge bilen ut for salg nå. Lei av alle problemene..
Jordfræsar Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Da sitter jeg nok en gang på Bilsalongen i Skien for å få ordna bilen. Glad det er garanti på bilen, hvis ikke hadde det her blitt en dyr bil for meg Får legge bilen ut for salg nå. Lei av alle problemene.. Ser den Sofa. Hva kan du legge ut bilen for? Og hva for en BMW har du i tankene nå?
SofaKingFresh Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Legger den ut for 340 en plass tenker jeg, så får vi se. Kikker fælt etter 120D 3 dørs om.dagen! Har også veldig lyst på en E34 til, men da måtte det ha blitt M5. Får se hva det blir til
VegarVS Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Da sitter jeg nok en gang på Bilsalongen i Skien for å få ordna bilen. Glad det er garanti på bilen, hvis ikke hadde det her blitt en dyr bil for meg Får legge bilen ut for salg nå. Lei av alle problemene.. er ikke det en 2010 modell?
Jordfræsar Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 1 serie coupé? Jeg hadde lett handlet en slik Virker som en morsom bil, og så lenge man ikke har verken barn eller kjærring er det en done deal
SofaKingFresh Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Da sitter jeg nok en gang på Bilsalongen i Skien for å få ordna bilen. Glad det er garanti på bilen, hvis ikke hadde det her blitt en dyr bil for meg Får legge bilen ut for salg nå. Lei av alle problemene.. er ikke det en 2010 modell? Min bil er nok en 2007 modell
SofaKingFresh Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 1 serie coupé? Jeg hadde lett handlet en slik Virker som en morsom bil, og så lenge man ikke har verken barn eller kjærring er det en done deal Tja, coupe er ikke å forakte det, men er nok den andre typen jeg kikker på. Kombi 3dørs. De "vanlige" 1 seriene.
VegarVS Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Da sitter jeg nok en gang på Bilsalongen i Skien for å få ordna bilen. Glad det er garanti på bilen, hvis ikke hadde det her blitt en dyr bil for meg Får legge bilen ut for salg nå. Lei av alle problemene.. er ikke det en 2010 modell? Min bil er nok en 2007 modell okai
Jordfræsar Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 1 serie coupé? Jeg hadde lett handlet en slik Virker som en morsom bil, og så lenge man ikke har verken barn eller kjærring er det en done deal Tja, coupe er ikke å forakte det, men er nok den andre typen jeg kikker på. Kombi 3dørs. De "vanlige" 1 seriene. Duuh... det er konebilen! Du skal ha gutte/mann versjonen
SofaKingFresh Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 1 serie coupé? Jeg hadde lett handlet en slik Virker som en morsom bil, og så lenge man ikke har verken barn eller kjærring er det en done deal Tja, coupe er ikke å forakte det, men er nok den andre typen jeg kikker på. Kombi 3dørs. De "vanlige" 1 seriene. Duuh... det er konebilen! Du skal ha gutte/mann versjonen Sant nok Får se hva det blir!
Fredrik Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Liker interiøret på nye Carrera S Synes det er litt morsomt at lysbryteren er prikk lik i Passat, men hvorfor bytte ut noe som fungerer? Dette interiøret liker jeg ikke. Det mangler sportsbil stuket og virker for komfortorientert. Jeg synes også at likheten med Panameras interiør er for slående og det gir ikke de rette signalene i min bok. Panamera Turbo S er utrolig imponerende... som en stor sportslimousine, men likheten med en 911 burde den kun ha i navnet. Jeg vet at inspirasjonen til bl.a midtkonsollen kommer fra Carrera GT (980), men midtkonsollen var etter min mening merkelig i den modellen også og egentlig ikke noe til etterfølgelse i en skikkelig sportsbil. Jeg tviler ikke på at den nye 991 modellen er både hurtigere og mer effektiv enn sine forgjengere, men jeg begynner faktisk å savne enkelheten i oldschool modellene. Coupeen i en 911 skal være en arbeidsplass og ikke noe a la en komfortabel Grand Tourer...
Marius2002 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Dette interiøret liker jeg ikke. Det mangler sportsbil stuket og virker for komfortorientert. Jeg synes også at likheten med Panameras interiør er for slående og det gir ikke de rette signalene i min bok. Panamera Turbo S er utrolig imponerende... som en stor sportslimousine, men likheten med en 911 burde den kun ha i navnet. Jeg vet at inspirasjonen til bl.a midtkonsollen kommer fra Carrera GT (980), men midtkonsollen var etter min mening merkelig i den modellen også og egentlig ikke noe til etterfølgelse i en skikkelig sportsbil. Jeg tviler ikke på at den nye 991 modellen er både hurtigere og mer effektiv enn sine forgjengere, men jeg begynner faktisk å savne enkelheten i oldschool modellene. Coupeen i en 911 skal være en arbeidsplass og ikke noe a la en komfortabel Grand Tourer... Forståelig, og ja jeg er enig at det ikke er det typiske sportsbil-interiøret. Noe som jeg faktisk tenkte over før jeg postet bildene. Likevel synes jeg interiøret var pent, selv om det var ganske "luksus VAG-familiebil" preg over det. Kanskje det du sier at det skal være en arbeidsplass er riktig, men det har ingenting med hvor fint interiøret er eller ei I nyere biler skal jo alt av sikkerhet være på plass samt at man må få det til å se bra ut. Porsche klarte det bra, selv om det ikke refererer til en Carrera S. Uansett, jeg tror du skjønner hva jeg mener! Det vil vel aldri bli slik en ordentlig arbeidsplass var:
hermanoo90 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Liker interiøret på nye Carrera S Synes det er litt morsomt at lysbryteren er prikk lik i Passat, men hvorfor bytte ut noe som fungerer? Dette interiøret liker jeg ikke. Det mangler sportsbil stuket og virker for komfortorientert. Jeg synes også at likheten med Panameras interiør er for slående og det gir ikke de rette signalene i min bok. Panamera Turbo S er utrolig imponerende... som en stor sportslimousine, men likheten med en 911 burde den kun ha i navnet. Jeg vet at inspirasjonen til bl.a midtkonsollen kommer fra Carrera GT (980), men midtkonsollen var etter min mening merkelig i den modellen også og egentlig ikke noe til etterfølgelse i en skikkelig sportsbil. Jeg tviler ikke på at den nye 991 modellen er både hurtigere og mer effektiv enn sine forgjengere, men jeg begynner faktisk å savne enkelheten i oldschool modellene. Coupeen i en 911 skal være en arbeidsplass og ikke noe a la en komfortabel Grand Tourer... Helt enig med at det bør heller være en arbeidsplass enn en grand tourer, det er panameraen for...
Anbefalte innlegg