Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Må jo få festa tv-festet i de drager`ne oppe i taket da.. Ekkelt og skru de fast i tak-himmling e.l :lol: Dessuten veier jo ikke nye tv´er såå mye..:)

Ser for meg en slik massiv himmelseng med kraftige hjørnestolper som strekker seg mot taket. Skjult bak det massive treverket og noen hvite slør/kapper finner man skinner som ligner på det man får til leddporter for garasje. Da kan man med motor flytte TV'n fra fotgavel'n og opp mot/over taket. Da har man valget fra å sitte å se på TV eller ligge på ryggen å stirre rett opp. :-)

Hehe, jeg har ingen massiv himmelseng, men liker tanken 8)

Jeg hadde nok hatt noia konstant i frykt for å miste TVen rett på trynet mens jeg sov... TVene veier nok til at jeg hadde fått veldig, veldig vondt. Spes om TVen traff øya med kanten :P

Jeg ville ha vært veldig forsiktig med å bringe TV´en inn på soveværelset. Det blir lett til at man mister 1-2 timer søvn på den måten... eller blir en regulær sengegris. Folk er forskjellige dog... :)

Bør vel festes såpass at den ikke faller ned da :lol: Den kan jo henge på vegger også ;)

Fredrik: Ja, du er inne på noe der.. Men, når jeg har fri, så spiller det liten rolle når jeg legger meg, eller står opp. Er ingen tv-gris fra før av, og ser ikke så mye tv ila en dag. Men sengegris kan man jo lett bli da, om selskapet er riktig (LES: Ikke TV!!!) :mrgreen:

Skrevet

Kia er bygd på det samme som Hyundai om jeg ikke tar helg feil? Nei jeg må si at Sportage 2011 modellen virker spennende... jeg undersøker litt for foreldra mine som har egentlig bestemt seg for X1, men synes man skal ha et åpent sinn ;) Selv er jeg bare kjent med Hyundai ix35. Kanskje ikke så langt fra Kia'n.

Hyundai har jo blitt veldig bra... i30 er bedre enn mye annet i klassen og i40 er en killer i firmabilklassen. Jeg tipper at spesielt Skoda skal få slite litt i fremtiden mot Hyundai. VAG blir tvunget til å overføre ny teknikk til Skoda tidligere enn de liker og dette gjør at VW trolig over tid må ned i pris (les: folk ser ikke poenget med VW når de får det samme billigere ved å kjøpe Skoda).

Spørsmålet er hva som skjer med Audi? Jeg tipper at Audi teknisk i større grad kommer til å bli isolert som et eget merke.... kanskje til fordel for et bredere samarbeide med Porsche.

Ja jeg likte selv kvalitetsfølelsen av Hyundai. Men så kresen jeg er på interiørdesignet falt ix35 langt ned. Som med Kia Sportage liker jeg fronten, men rompa faller ikke i smak. Samme gjelder ix35 eller i40. Virker bare ikke helt ferdig. Men men... Time will show! :)

Skrevet

Hjemmesota de øverste der eller?

Skal faktisk på Karmøya i morgen ettermiddag en gang.. Skal vist fylle 30 tonn med is, siden RSW-anlegget på båten har tatt kvelden.!!

Skrevet
":2fanu3ns]Samme her... OG husk at det ikke kan være plasmatv, da de kun skal stå oppreist. (Skal også fraktes oppreist.)

Ville heller gått for en løsning med tv skjult i fotenden på senga, som en da kan heise opp med fjernkontroll når en trenger tven.

Ellers enig med Fredrik. Ikke snakk om å ha tv på soverommet her. Ser nok tv som det er i stua.

En av våre sofa/senge-leverandør hadde en slik løsning presentert på sist messe. Tror vi har bestillt inn til butikk. Da blir tv'n skjult i en Kasse med lokk. Ulempen med en slik løsning er at tv'n ikke kommer så høyt opp og da må man sitte oppreist i senga for å se tv.

Selv har jeg tv'n hengende veldig høyt opp på veggen og så har jeg hodegavel på senga med regulerbar ryggstøtte. Føler det er veldig optimalt for da kan jeg velge om jeg vil sitte eller ligge å se på tv'n. Har ikke blitt noen mer tv-slave av tv på soverommet, sovner bare sjeldnere på sofan nå. :-)

Har programert tv'n til å slå seg av automatisk, for jeg sovner som regel av...

Skrevet

Fikk en Aiptek Pocket Cinema T30i i posten i dag, men hvordan i huleste får jeg denne greia til å virke? Noen som vet det? Jeg forstår svært lite... Er ingen bruksanvisning her, akkurat. Her er det som følger med. Iphoneledningen forstår jeg, men åssen skal jeg få koblet denne til en PC?

20110927202158.jpg

Skrevet
Et praktisk spørsmål til de av dere som er kjent på Gålå... altså på vestsiden opp fra Harpefoss i Gudbrandsdalen.

Gålå Høgfjellshotell med tilstøtende områder ble for et par år siden kjøpt opp av byggematadoren Einar C. Nagell-Erichsen. Han har store planer for området og spørsmålet er om det hele bare er en stor byggeplass nå. Dette er det litt vanskelig å avgjøre fra her jeg befinner meg i Danmark. Kan noen evt. være vennlig å gi meg en situasjonsrapport?... :)

*Bump*.... nå er det mange på her inne... anyone?

*Bumpelibump*.... ingen som vet noe om Gålå?... Please... :)

Skrevet

Det skal ikke være lett...

Driver å leter etter en rimelig E39 til fruen MEN det er ikke lettere sagt enn gjort, ho stiller noen strenge krav! Den kan godt ha gått over 200 000 km men helst ikke over 250 000 km og helst må den være en 520 eller 523, og busjettet skal ikke gå så mye over 50 laken. Så langt har jeg funnet ut at det da må bli en 96-98 modell men det er i orden! Den må for all del ikke være rød eller grønn av noe slag, hvit og sølvgrå er kjedelig! Den skal helst ha multiratt med varme, manuellgear, ikke treinteriørlister, Touring er totalt uaktuelt, ikke ettermonterte uorginale angleeyes lykter (er visst gørr harry), kan godt ha skinn men ikke brunt, grønt eller grått, må ha automatisk klima, må ikke ha prefacelift navien(det er stygt), ikke ettermontert cdspiller med plastdeksel rundt (synes jeg er stygt)ikke så mye rust men litt kan gå, tåkelys, takluke gjerne i glass, varmeseter, cd veksler, aller helst norsk bil men ikke ett krav, ikke være ungdommskjørt OG må ha metallic lakk! :shock:

Jaha da er det bare å brette opp armene og sette igang med Finn.no, Autodb.no, Zett.no....osv :wink:

Skrevet

Driver å leter etter en rimelig E39 til fruen MEN det er ikke lettere sagt enn gjort, ho stiller noen strenge krav! Den kan godt ha gått over 200 000 km men helst ikke over 250 000 km og helst må den være en 520 eller 523, og busjettet skal ikke gå så mye over 50 laken. Så langt har jeg funnet ut at det da må bli en 96-98 modell men det er i orden! Den må for all del ikke være rød eller grønn av noe slag, hvit og sølvgrå er kjedelig! Den skal helst ha multiratt med varme, manuellgear, ikke treinteriørlister, Touring er totalt uaktuelt, ikke ettermonterte uorginale angleeyes lykter (er visst gørr harry), kan godt ha skinn men ikke brunt, grønt eller grått, må ha automatisk klima, må ikke ha prefacelift navien(det er stygt), ikke ettermontert cdspiller med plastdeksel rundt (synes jeg er stygt)ikke så mye rust men litt kan gå, tåkelys, takluke gjerne i glass, varmeseter, cd veksler, aller helst norsk bil men ikke ett krav, ikke være ungdommskjørt OG må ha metallic lakk! :shock:

Jaha da er det bare å brette opp armene og sette igang med Finn.no, Autodb.no, Zett.no....osv :wink:

Hehehe... finner du bilen og den er fornuftig vedlikeholdt... er den fin... :)

Skrevet

Finner mann en e39 så bra utstyrt til rundt 50k da`?

Skrevet

Finner mann en e39 så bra utstyrt til rundt 50k da`?

Høres ut som min forrige E39 facelift. Den gikk for over tregangen :P

Skrevet
Skjer med emblemet på bakluka?

Lyktene ble forresten mye bedre :)

Emblemmet har blitt lakkert svart av en eller annen grunn (av tidligere eiger).. sikkert flassa av eller noe.

Hjemmesota de øverste der eller?

Skal faktisk på Karmøya i morgen ettermiddag en gang.. Skal vist fylle 30 tonn med is, siden RSW-anlegget på båten har tatt kvelden.!!

De øverste er sprayet svart ja :/ er faktisk ikke så mørke som bildet skal ha det til, men det "lyser" ulovligheter på lang avstand..

var bombe-sikker på at politiet skulle stoppe meg da de havna bak meg en gang :P

bra at Karmøybuene kan hjelpe til med is når det trengs da :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...