FredrikE24 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Hva skal denne dubbedingsen din gjøre Mads? Skjønte ikke helt hva det skal brukes til
Kjexx Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Det er en mini projektor.. Men jeg har mine tvil om kvaliteten..
316 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Det er det. Ser meget bra ut på youtuben, så har trua jeg !
FredrikE24 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Få overgang som passer her er ikke bare bare kjøre VGA er en fordel(analogt) VGA til RCA(Phono) vet jeg ikke om finnes? Hva med S-Video? Det må være løsningen, har du S-video utgang på skjermkortet ditt? Vet det var pop før, Toshiba hadde også Phono på bildeutgang, da er det plug & play.
jorg1s1 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Det skal ikke være lett...Driver å leter etter en rimelig E39 til fruen MEN det er ikke lettere sagt enn gjort, ho stiller noen strenge krav! Den kan godt ha gått over 200 000 km men helst ikke over 250 000 km og helst må den være en 520 eller 523, og busjettet skal ikke gå så mye over 50 laken. Så langt har jeg funnet ut at det da må bli en 96-98 modell men det er i orden! Den må for all del ikke være rød eller grønn av noe slag, hvit og sølvgrå er kjedelig! Den skal helst ha multiratt med varme, manuellgear, ikke treinteriørlister, Touring er totalt uaktuelt, ikke ettermonterte uorginale angleeyes lykter (er visst gørr harry), kan godt ha skinn men ikke brunt, grønt eller grått, må ha automatisk klima, må ikke ha prefacelift navien(det er stygt), ikke ettermontert cdspiller med plastdeksel rundt (synes jeg er stygt)ikke så mye rust men litt kan gå, tåkelys, takluke gjerne i glass, varmeseter, cd veksler, aller helst norsk bil men ikke ett krav, ikke være ungdommskjørt OG må ha metallic lakk! Jaha da er det bare å brette opp armene og sette igang med Finn.no, Autodb.no, Zett.no....osv Det var mye krav på en gang Heldigvis for dere er det kjøpers marked når det gjelder E39 for dagen, og det florer jo av dem... Skal selge E39'en min nå selv så fort jeg får nytt tenningsrele fra Koed. Hva får tror dere jeg kan få? Sort '97 520ia touring, shadowline, M-Tech front, facelift Hella frontlykter med angle eyes, facelift nyrer, facelift baklykter, sort skinninteriør, sorte interiørlister, EU OK til 05/2013, ca 240k km, 2DIN spiller + bra Alpine/RF anlegg (men skjult), 19" ASA sommerhjul, godkjent senket 40/40. 17" alu-vinterhjul, 4xel-vinduer, el-soltak, auto klima++. Er jo en drøyt 15 år gammel bil og bærer preg av det, absolutt ikke strøken i lakken osv. Men teknisk i veldig bra stand og mye slitedeler nettopp byttet. Negativt: ene sommerfelg som sagt kantkjørt, endepotta har fått seg en liten trøkk etter å ha blitt truffet av noe. Liten sprekk i frontfanger. Den vanlige rusten på bakluka er nettopp fjernet - slipt ned, grunnet og skal lakkes over til helga.
Kjexx Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Noen som vil kjøpe projektor av meg? Pæra er slutt..
316 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Få overgang som passer her er ikke bare bare kjøre VGA er en fordel(analogt) VGA til RCA(Phono) vet jeg ikke om finnes? Hva med S-Video? Det må være løsningen, har du S-video utgang på skjermkortet ditt? Vet det var pop før, Toshiba hadde også Phono på bildeutgang, da er det plug & play. Nei, jeg har ikke s-video utgang...! VGA - Phono vet jeg ikke om man får, nei. Aldri sett.
Jordfræsar Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Fotokameraet ditt har vel en slekk vga utgang du kan teste med? Skal ha meg laserprojektor jeg Den som sikkert blir sykt rimelig av produsenten RED.
316 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Dæ vet je itte, dæ har dæ sikkert. Men je har da ittno VGA kabel til prosektorn a ma?
Jordfræsar Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Nej dæ stæmme ama! Je som tulla sa'n.
Kjexx Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Mangler en s-video, fant jeg ut i sta. Jeg har en s-video til phono.. Trenger du det?
Fredrik Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Denne filmen har jeg rappet fra profilen "PeR4" i BMWCCN´s forum. Skikkelig frisk kappkjøring på Nürburgring mellom en Caterham R500 og Porsche 996 GT2. Som "PeR4" korrekt poengterer... den ene er lett og ikke så motorsterk (263 HK) og den andre er tung, men motorsterk (462 HK). Dette er god underholdning... play it loud...
Martin-D Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30899428 Fin E30! Men litt merkelig norsk -> siden 2 uker jeg har pulert og rensevasket bil med profisional produkter fra Meguiars og supervoks på lakken.
Anbefalte innlegg