Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Folk er redd for alt i dagens samfunn. Det er veldig farlig å prøve noe nytt, så det enkleste er å følge resten av sauene.

+1 på den altså. Alle ser dumt på deg om du prøver på noe som ikke er A4.

Som feks mattsvart bil \:D/

Skrevet

BREV FRA TRØNDERMOR TIL TRØNDERSØNN Kjære guten min. Æ skriv det hær breve sakte for æ veit at du itj læs så fort. No bor vi itj der vi bodd før længer, da du dro hjæmmafra. Far din læst i avisa at dæm flæste uløkkan skjer i hjæmmet, så vi har fløtta. Æ kainn dessværre itj seinn dæ nå adræss, fordi dæm som bodd her før oss tok me sæ veiskilte å husnommre når dem fløtta, så dæm itj trængt å skift a.........dræsse sjøl. Huse 'e skikkelig fint. Det e te å me ei vaskemaskin hær. Men æ' e itj så sikker på om dein fungere helt bra. I forrige uke så hadd æ oppi nånn klær, trækt i snora - å sia har æ itj sjett dæm. Det va to låkk på denj, men vi har itj bruk for låkkan på bade der maskina står, så de eine bruke vi te brødfjøl. Den anjer va det et stort høl i så det har vi som ramme roindt bilde av 'en beste'far. Være e fint da. Det regna berre to gang i forrig uka. Første gangen regna det i tre daga å ainner gangen i fire. Når det gjeld denj jakka du villa at æ sku seinn dæ, så sa'n onkel Jonas at deinn villa bli aillt for tung å seinn i posten, mæ aill knappan på. Så æ kløpt dæm av, å la dæm i innerlomma. Søstra di fikk nættopp en onge. Æ har itj hørt om det vart gut eill pi, så æ kainn itj sei om du har vorte onkel eill tante. Hainn onkel Harry datt oppi ei tønn' me heimbreinnt i forrig vekka. Vi prøvd å dra'n opp, men hainn bærre flira å villa´tj kom opp. Te slutt drukna'n da. Vi fikk'en kremmert å hainn breinn einda. Eillers så har det itj skjedd så vældig mytji her... Klæm fra Mamma PS Æ skulla ha seinnt dæ nå pæng, men kommfoluitten va aillerede ijænnklistra.

:P

Skrevet
Fikk 18 på rad på Black Ops nå, fornøyd med det. Hohoho :D!

Der sa du noe. Kanskje prøve spillet igjen til helga. Har det kommet et nytt for litt siden?

:gunfire: Black Ops faktisk.. :? COD 4 som er tingen! ;)

Blir bra med nytt COD, men BF3 kommer til å slå alt annet rett ned i støvla!

Skrevet
Yes! Spilte det når jeg gikk på ungdomskolen. Driitbra var det!

Haha! :) Får laste det ned og gi det en sjangs! :P Hørtes ufattelig morsomt ut ^^

Skrevet
Driver å vurderer alternativet til http://www.selgprivat.no. altså at jeg må selv stå for visninger og budrunde, men jeg får hjelp til det meste annet. problemet er at jeg frykter det vil ta mye tid, og har ikke så altfor mye av det om dagen, spesielt ikke når jeg overtar nøklene til huset. Da kan man begynne å regne på det om det er verdt å betale 30 laken for å gjøre endel av arbeidet selv, eller om det er greit å betale kanskje opp til 15-20 laken mer å slippe unna det meste. Spørsmålet er da kanskje om jeg skal gå for "lønnsomt", eller behagelig :lol:

Hvor lettsolgt er leiligheten?

Når lignende leiligheter selges, hvor stor forskjell er det på en god pris for selger, og en dårlig pris?

Hvor flink er du til å forhandle med mulige kjøpere, og overtale dem til å fortsatt være med i en budrunde?

Kan du svare deg selv på disse spørsmålene er du litt nærmere å avgjøre om det lønner seg å bruke en profesjonell megler, og vurdere hvor mange ekstra bud han/hun bør få på bordet for pengene du betaler. :)

Bare å låne seg en vidvinkel-linse det,

Jepp, ser mange innbiller seg det.

Det er enorm forskjell mellom gode og dårlige bolig-fotografer - og langt fra alle du betaler for er gode. :roll:

Skrevet

Hyundai har jo blitt veldig bra... i30 er bedre enn mye annet i klassen og i40 er en killer i firmabilklassen. Jeg tipper at spesielt Skoda skal få slite litt i fremtiden mot Hyundai. VAG blir tvunget til å overføre ny teknikk til Skoda tidligere enn de liker og dette gjør at VW trolig over tid må ned i pris (les: folk ser ikke poenget med VW når de får det samme billigere ved å kjøpe Skoda).

Spørsmålet er hva som skjer med Audi? Jeg tipper at Audi teknisk i større grad kommer til å bli isolert som et eget merke.... kanskje til fordel for et bredere samarbeide med Porsche.

Som jeg påpekte... VAG er virkelig bekymret over hvor bra Hyundai gjør det om dagen med spesielt i30 og i40.

http://www.dinside.no/879086/vw-sjef-wi ... -frustrert

Hehe... hvor er knirken ;)

"BMW får det ikke til, vi får det ikke til..." :lol:

Alltid imponerende når asiatiske bilprodusenter klarer å fylle bilene sine med hard plast som ikke lager en ulyd.... :o

Skrevet

Synd at de ikke lanserer i40 4x4 med en gang. Tror de kunne kapret ennå flere kjøpere...

4x4 er kun virkelig interessant i Norge og Sveits... to minimale markeder, men modellen kommer helt sikkert.

Skjønner ikke at ikke Toyota selger sin 4x4 versjon av Avensis i Norge, Avensis er jo en storselger allerede.

Jeg kunne lett hatt en Avensis 4x4.

Skrevet

Samboeren har bursdag nå.. (torsdag 29.) Blir 23 år.

Har kjøpt en Nintendo Wii med 6 spill, et par kontrollere og et par nunchucks.

Og en kaffemaskin-ting. Sånn med bønnekvern, 2 dyser og melkesteamer. Kostet noen tusen, så den bør være bra.

Og så det gøyeste! En billig lilla vibrator jeg tenkte å legge i vesken hennes. Håper hun kjenner noe rart når hun leter etter busskortet, eller f.eks. skal ta opp mobilen på jobben med kunder tilstede. :D Kanskje jeg får en morsom utskjelling når hun kommer hjem fra jobb på fredag.

Hvis dere vil delta i pranken min, skal jeg pakke den ut og putte batterier i, eller legge hele esken oppi? Haha

Skrevet
Samboeren har bursdag nå.. (torsdag 29.) Blir 23 år.

Har kjøpt en Nintendo Wii med 6 spill, et par kontrollere og et par nunchucks.

Og en kaffemaskin-ting. Sånn med bønnekvern, 2 dyser og melkesteamer. Kostet noen tusen, så den bør være bra.

Og så det gøyeste! En billig lilla vibrator jeg tenkte å legge i vesken hennes. Håper hun kjenner noe rart når hun leter etter busskortet, eller f.eks. skal ta opp mobilen på jobben med kunder tilstede. :D Kanskje jeg får en morsom utskjelling når hun kommer hjem fra jobb på fredag.

Hvis dere vil delta i pranken min, skal jeg pakke den ut og putte batterier i, eller legge hele esken oppi? Haha

Pakk den ut, putt batterier i... og legg den nederst i vesken. Du kan jo se det for deg... lett stressa når hun skal betale et eller annet på Kiwi... famler med hånden ned i vesken og plutselig står hun med en vibrator i hånden (hadde vært morsommere med en "normal" dildo)... :mrgreen:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...