Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg skal gå til noen av de her som kan snakke med døde. Si at jeg vil ha et par ord med Ayrton Senna om hvordan man kan kjøre så fort spesielt på vått

Skrevet

jeg blir mer og mer overrasket over hvor mye folk gir til bursdager og slikt, det du nevner der må jo være en god del tusenlapper. Kona mi fyller også året om noen dager, men det blir nok langt under tusenlappen for gaven til henne. Vi er ikke noe mindre glade i hverandre for det.

Skrevet

Vi også gir hverandre gaver for rundt 1000-1500. Det holder i massevis. Dyrere ting blir diskutert og tatt på fellesen.

Ang salg av leilighet, så er vel det en må vurdere bl.a. følgende:

-Vil en megler klare å få med seg flere på budrunden?

-Styling og bilder. Har du god estetisk sans og forståelse av hva slags bilder som selger leiligheten din best?

-Alt arbeidet med salget

-Klarer du lage et like godt prospekt? Det nytter ikke komme med bilder og tekst på vanlig a4 ark. Da faller du kanskje ned i bunken til de som har vært på 4-5 visninger denne helgen. Prospektet må minne de på at din leilighet var flott.

Alt i alt tror jeg prisen meglerne tar er "verdt det". Det er satans dyrt, men mye av kostnadene får du selv om du gjør det privat.

Du får gjerne 2 valg. Fastpris eller en prosentsats av salgssummen.

Fastpris er gjerne dyrere, og det oppfordrer ikke megleren til å gi 100%, er i alle fall min tanke.

Er megleren proff får du regnestykket presentert. De bruker faktisk en del timer på salget, og de har jo sin timepris som alle andre.

Skrevet
Som jeg påpekte... VAG er virkelig bekymret over hvor bra Hyundai gjør det om dagen med spesielt i30 og i40.

http://www.dinside.no/879086/vw-sjef-wi ... -frustrert

Hehe... hvor er knirken ;)

"BMW får det ikke til, vi får det ikke til..." :lol:

Alltid imponerende når asiatiske bilprodusenter klarer å fylle bilene sine med hard plast som ikke lager en ulyd.... :o

Jeg synes det er mer imponerende at VW klarer å fylle bilene sine med hardplast uten at en eneste biltester oppdager det..

Skrevet
Kommer nytt COD i oktober. Men Black Ops holder seg enda det, godt også!

Lenge sia jeg har spilt dette nå, skal vi ha en bimmers kamp? :D

Legg til HiMartin, så skal jeg se om jeg får fiksa meg kontroll, så kan vi være på lag alle 3 :D

Skrevet
noen med e36 M3 3.0l som vil fortelle meg hvor mye de betaler i forsikring? med kasko!

Ta og ring if og hør med de, jeg fikk først pris på 32000 av gjensidige, havna nedpå 8000 kr hos if. så hør med de.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...