Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skoda Octavia er absolutt mye bil for pengene, og særlig RS modellene er billige familieracere! Men No offence Roger! det er begrenset hvor gøy det er med 105 dieselhester i en mellomstor familiebil! Men firehjulstrekk er gøy, lånte i fjor vinter en Demo Octavia 4x4 med 105 hester! Og ja, ikke noe problem å leke seg med den på vinterføre :D

Jo det er sant det at motoren sikkert kan bli litt liten til tider.

Det er det jeg er mest spent på!

Jeg valgte å heller ligge penger i utstyr i stedet for motor, siden jeg ikke drar noe spesielt med henger og ikke kjører med campingvogn etc.

2,0 tdi hadde blitt 47 000 dyrere tror jeg det var. :roll:

Skrevet
Hvorfor kjøre skoda mår man kan gå da??

Fordi det er jævlig tungt og tar lang tid :P

Hvordan er førsteinntrykket av Skodaen?

At den er Jæv... høy :P

Fornøyd jeg, men litt mye støy av dekkene. (Continental)

Motorkraften virker helt grei, føler man sitter litt høyt, men det er hvertfall verdt å ha de elektriske setene slik at man kan "vippe" stolen og ikke sitter så rett..

Navigasjon/multimediasystemet virker veldig bra og har mye mer funskjoner enn jeg hadde trodd så jeg har ikke sittet meg inn i alt enda.

Man kan blant annet spille av spotify via bluetooth på tlf og styre via rattet/touch screen!

Man har også MDI tilkobling til ipod osv og 60gb harddisk. DVD filmer kan også spilles...

Skjermen virker bra og man navigerer blant annet kart og diverse som på en touch telefon.

Lyden i bilen virker svært god også. Bedre enn proffesional anlegget i e61 som jeg hadde.

Til nå er jeg kjempefornøyd :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...