Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Trenger flere synspunkter av dere ;) handla 4 nye nokian pigg vinterdekk. Nå viser det seg at de ble produsert i 2009 og 2010.

Selv ville jeg forlangt i alle fall å få fire dekk som var like gamle - dvs. fra samme batch.

Det er dokumentert at dekkene ikke mister egenskapene sine før de blir tatt i bruk, så lenge lagringen skjer i rette omgivelser :)

Stemmer, men selv om et nyprodusert dekk og et korrekt lagret 2 år gammelt dekk er likebyrdige, har ennå ikke noen klart å overbevise meg om at de eldes identisk - dvs. at etter tre års bruk er det tre og det fem år gamle dekket like godt. ;)

Skrevet

Endelig litt action på båten!! Har lagt stilt for natta, og ligger på Egersundsbanken. Her er det 3 stk jordugler, 2 stk falker og en del småfugler som har kommet på båten, ca 30 nautiske mil fra land :)

1jtrniz1mp8fnptgeei9.jpg

luukmsmd39nu5l2gppic.jpg

Skrevet

Stemmer, men selv om et nyprodusert dekk og et korrekt lagret 2 år gammelt dekk er likebyrdige, har ennå ikke noen klart å overbevise meg om at de eldes identisk - dvs. at etter tre års bruk er det tre og det fem år gamle dekket like godt. ;)

Den var fin! har jeg ikke tenkt på engang :P tror jeg må høre på jobben jeg :P skulle hatt denne diskusjonen forrige helg, for vi hadde en fra continental hos oss hele uka :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...