knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Kansje et dumt spørsmål, Men noen som veit erdien på en GAMMEL gangstercap bak til volvo stv? Gangstercap bak??
M|Fjeld Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 se om ikke det kanskje blir import av 120 d E82.. Hørtes ikke dumt ut! Kanskje ikke mye å hente økonomisk som fræser'n nevner, MEN mange flere modeller å velge mellom! Kanskje ta en titt over Skagerrak selv http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29980646 Solgt så fort ja.. Var jo perfekt!
Der Barockengel Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Trenger flere synspunkter av dere handla 4 nye nokian pigg vinterdekk. Nå viser det seg at de ble produsert i 2009 og 2010. Selv ville jeg forlangt i alle fall å få fire dekk som var like gamle - dvs. fra samme batch. Det er dokumentert at dekkene ikke mister egenskapene sine før de blir tatt i bruk, så lenge lagringen skjer i rette omgivelser Stemmer, men selv om et nyprodusert dekk og et korrekt lagret 2 år gammelt dekk er likebyrdige, har ennå ikke noen klart å overbevise meg om at de eldes identisk - dvs. at etter tre års bruk er det tre og det fem år gamle dekket like godt.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Endelig litt action på båten!! Har lagt stilt for natta, og ligger på Egersundsbanken. Her er det 3 stk jordugler, 2 stk falker og en del småfugler som har kommet på båten, ca 30 nautiske mil fra land
Tzunami Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Stemmer, men selv om et nyprodusert dekk og et korrekt lagret 2 år gammelt dekk er likebyrdige, har ennå ikke noen klart å overbevise meg om at de eldes identisk - dvs. at etter tre års bruk er det tre og det fem år gamle dekket like godt. Den var fin! har jeg ikke tenkt på engang tror jeg må høre på jobben jeg skulle hatt denne diskusjonen forrige helg, for vi hadde en fra continental hos oss hele uka
Yngvejos Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Man kan ikke unngå å like lokalavisa her. Over 400 vil ha seg høne Kosehøne– Er det dette folk vil ha hønene til? Gratis egg? – Ja, eg har inntrykk av det. Andre har berre lyst til å skaffa seg nokre kosehøner, smiler Hovstad.
M|Fjeld Skrevet Oktober 3, 2011 Skrevet Oktober 3, 2011 Jeg vil og ha! Så har kattene noe å leke seg med
Anbefalte innlegg