-Erik- Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Blir nok en 5, men blir sikkert lenge til Da er iPhone 4s allerede bekreftet siden japan la ut info tidligere i dag Lansering den 14 october. Link eller bilder eller noe?
awt Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Mnja, det var aldri en iPhone "2", men jeg tror forsåvidt også det. Det er ihvertfall ingenting som tilsier at det blir en femmer denne gang.
Jordfræsar Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Blir nok en 5, men blir sikkert lenge til Da er iPhone 4s allerede bekreftet siden japan la ut info tidligere i dag Lansering den 14 october. Link eller bilder eller noe? http://9to5mac.com/2011/10/04/iphone-4s ... tle-early/
Jordfræsar Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Nå snakker de om iPhone... så nå er vel tiden inne for faaaaaasitttten! Edit: iPhone 4S bekreftet på eventen...
fish Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Jeg klipper litt fra Dinside.no -iPhone 4s blir modellnavnet. Designet blir det samme, men telefonen har en A5-prosessor (samme som i iPad 2). Det betyr at den er opp til dobbelt så rask som før, og grafikken opptil 7 ganger raskere. Tenk hvor fort de sinte fuglene kommer til å fly! Nå kommer Epic opp på scenen for å vise Infinity Blade på iPhone 4s. Det ser selvsagt smarhing ut, som forventet. Batteriet: 8 timer 3G-prat, 14 timer 2G-prat. 6 timer 3G-surfing, 9 timer WiFi-surfing. 10 timer video og 40 timer musikk. Nå vises det nye trådløse systemet. iPhone 4s kan laste ned raskere enn iPhone 4 (14,4Mbps). Dette er like raskt som 4G-telefonene fra Motorola, LG og HTC blant annet. Som ryktene tilsa vil også iPhone 4s kunne brukes i hele verden. Ikke én modell for GSM og en annen for CDMA. Kameraet er neste punkt. iPhone 4 er det mest brukte kameraet på nettjenesten Flickr. "Vi ville ikke bare gjøre dette kameraet bedre enn på andre telefoner. Vi ville også lage det bedre enn kompaktkameraer." 8 megapikslers oppløsning; igjen som forventet. Bakbelyst sensor, slipper inn 73% mer lys. Og på toppen av det – et hybrid IR-filter for bedre fargegjengivelse. Blenderåpningen er f/2,4, objektivet har 5 elementer og 30% bedre skarphet enn forgjengeren, hvordan de nå måler det. Nå sammenligner Apple iPhone 4s med andre kameratalefoner. Eksempelvis bruker Samsung Galaxy S II 2 sekunder før første bilde er tatt, og 1,8 sekunder fra bilde til bilde. iPhone 4s klarer dette på 1,1/0,5s. Imponerende. iPhone 4s vil også kunne filme i full HD-oppløsning.
///Magnusrc Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Helvetttte...!! Klarte å tilbakestille tv-dekoderen. Og nå finner jeg kun god signalstyre, men ingen kanaler
S.Hafsmo Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Noen som vil kastebytte en 01' 750i mot min E34?
Der Barockengel Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Prøver igjen: Noen fra Bømlo/Rubbestadneset her? Næh, ser verken ut som om bømlinger eller folk fra Gålå-området frekventerer bimmers: Et praktisk spørsmål til de av dere som er kjent på Gålå... altså på vestsiden opp fra Harpefoss i Gudbrandsdalen.Gålå Høgfjellshotell med tilstøtende områder ble for et par år siden kjøpt opp av byggematadoren Einar C. Nagell-Erichsen. Han har store planer for området og spørsmålet er om det hele bare er en stor byggeplass nå. Dette er det litt vanskelig å avgjøre fra her jeg befinner meg i Danmark. Kan noen evt. være vennlig å gi meg en situasjonsrapport?... *Bump*.... nå er det mange på her inne... anyone? *Bumpelibump*.... ingen som vet noe om Gålå?... Please... Mistenker sterkt at folk fra Bømlo og Gålå kjører Volvo 240 hele gjengen.
Mexos Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Mistenker sterkt at folk fra Bømlo og Gålå kjører Volvo 240 hele gjengen. Det var faktisk ganske mye Bmw på Bømlo for en 5-6 år tilbake. Husker ofte jeg så E36 råne forbi den lokale Esso stasjonen Jeg tenkte foresten å kjøpe Iphone 4S. Trenger ny telefon og siden jeg har no gammel dritt er jeg gira på å slå til litt denne gangen
Jordfræsar Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Har de fått internett der da? Kan jo være det!
Der Barockengel Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Har de fått internett der da? Kan jo være det! Jeg er ganske sikker på at de har - men jeg lurer på om at det kan være problemer med de særnordiske bokstavene æ, ø og å: Tenk bare på at fornavn med disse bokstavene nesten helt har gått ut av bruk de siste årene. Men Bomlo og Gala klinger liksom ikke...
Mexos Skrevet Oktober 4, 2011 Skrevet Oktober 4, 2011 Har de fått internett der da? Kan jo være det! Bømlo fikk faktisk fibernett allerede i 2006 Men har inntrykk av at de som er litt oppegående har flyttet fra den øya ved første mulighet
Anbefalte innlegg