flobben Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 ser du ikke m3'n som står inntil garasjen der? Nei, men jeg ser en Porsche 944 delvis gjemt bak en motorsykkel... Nå må du virkelig skaffe deg briller Fredrik...... ser du ikke Porschen under presenningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 ser du ikke m3'n som står inntil garasjen der? Nei, men jeg ser en Porsche 944 delvis gjemt bak en motorsykkel... og hva skal man med en porsche da? eller.. hva skal man med en e30m3 og? hehe få di i pressa begge to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Nå må du virkelig skaffe deg briller Fredrik...... ser du ikke Porschen under presenningen? Så det er en Porsche der også? Jaja... tre Porscher og en av de råeste Ferrariene som noen gang er bygget samlet på et brett. Det er ikke så merkelig at jeg ikke ser en eneste BMW på bildet da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Bruk denne her Den store utstyrslistetråden Har prøvd, men er lite respons.. Noen som vet hvem hos BMW man sender mail til for å få utstyrsliste på bil? det kan jeg ordne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Nå må du virkelig skaffe deg briller Fredrik...... ser du ikke Porschen under presenningen? Så det er en Porsche der også? Jaja... tre Porscher og en av de råeste Ferrariene som noen gang er bygget samlet på et brett. Det er ikke så merkelig at jeg ikke ser en eneste BMW på bildet da... Så ei boble jeg btw Fredrik, 38`n er offisielt ferdig: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 viewtopic.php?f=13&t=181894&p=1915851#p1915851 Hva er feil med denne tråden da! syns nå det er etter reglene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Jeg blir i grunn glad når jeg leser om slike funn: http://www.vtb.no/artikkel/4337/S Her er tråden på The Samba, sjekk bilda på siste side: http://www.thesamba.com/vw/forum/viewto ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Nå må du virkelig skaffe deg briller Fredrik...... ser du ikke Porschen under presenningen? Så det er en Porsche der også? Jaja... tre Porscher og en av de råeste Ferrariene som noen gang er bygget samlet på et brett. Det er ikke så merkelig at jeg ikke ser en eneste BMW på bildet da... Så ei boble jeg btw Fredrik, 38`n er offisielt ferdig: heeeeeeeeeerlig <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Har lest hele tråden til 38'en, og det er rett og slett helt og holdent sykt! Og den lakken? Det er bare porr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Gikk med noen timer på lakk ja, kan ikke annet enn å bøye seg i støvet for de gutta der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Grunnet useriøse kjøpere, er den til salgs igjen go boble til bra pris http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27090568 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 "den store bobletråden" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Min (ikke helt uoppnåelige) drømmebil http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27023994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Bare som en heads up til de som er ferske på kvinnfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Hvafaen? Er det kødd eller 4 real? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg