wicky124 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Det er ingen spøk...$tovn£r tha hood....its farlig here...og husk...en gjeng med 30(!) utlendinger har en stor somaler JENTE som leder (kjent for å være i avisa siden de banka folk med hammer balltre og saks!) er de du skal holde deg unna.. selv om de er mellom 14-18 år gamle....
asv Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Huske å ta med seg hagle så er det problemet fort ute av verden... Gjenger er noe av det verste jeg vet her i verden...
316 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Dyreparken som Tangerudbakken er i ifb kveldens program har jeg vært i !
wicky124 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 hagle?pøh...det skader bare en gjeng....må ha glock.. for å skremme noen.. dy var vel på innsiden av gjerdene 316?
316 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Ja, var på innsiden innimellom. Måtte jo få tatt noen ordentlige bilder !
noekult Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Grattis med nytt flott hus noekult! Kjekt å ha garasje til bilen rett utafor ytterdøra Huset har dør i garasjen, man går rett opp i huset Den plassen foran garasjeporten, rommer 3-4 biler og har varmekabler - dvs. at man ikke trenger å brøyte foran porten om vintern, bare å kjøre ut Se der ja...velkommen til $toWn£££££r homie! Skal lære deg alle triksa for å overleve in tha hood lizzoM! skal til og med skaffe deg stovner caps Men ja er med på party der! Men jeg må seff få egen p-plass i oppkjørselen.. Tilbake til leilighet...var og så på en leilighet på majorstua og en på grønland (de nye byggene...) hvor skal man bo..hmm...majorstua:buss og bane rett utenfor døra...grønland... egen garasje med heis..hmm... Hehe, du får komme på middag en dag oddis: Dette er "billig". Andre huset vi så på her på Hasle i Oslo kostet 7 millioner.Det huset er så jææævlig laget for fest ass... De er ofte og reiser, blir det tomt/ledig en dag blir det garantert fest for BMW-folket Er en i samme gata som har en E30 og div. andre BMWer, er han her, tro? Du får søke beskyttelse hos wicky, Føler meg alltid trygg når jeg står man på stovner Null stress, har familie bokstavelig talt 1 minutts gåtur unna... Det er ingen spøk...$tovn£r tha hood....its farlig here...og husk...en gjeng med 30(!) utlendinger har en stor somaler JENTE som leder (kjent for å være i avisa siden de banka folk med hammer balltre og saks!) er de du skal holde deg unna.. selv om de er mellom 14-18 år gamle.... Ganske rolig akkurat der ja, bortgjemt lomme uten gjennomgående trafikk (kun de som bor der kjører opp, kind of en blindvei... Har bodd på Grønland, Tøyen og Grünerløkka (før det ble hipster kaksested) før, er ikke bekymret... Tviler på at vi kommer til å henge utafor senteret liksom...
wicky124 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 du vet det er drittøft å henge uttafor senteret?
316 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Senteret? Er det der det er Rema, apotek og en eller anna jysk eller noe? Eller nei... Haugenstua det?
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Jævla danske skjøt albino elgen vår! Danske jegere er sannelig ikke helt gode. Nå er det Danmarks eneste "ville" gaupe de vil skyte... http://politiken.dk/indland/ECE1409355/ ... stjylland/
flobben Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 oddis: Dette er "billig". Andre huset vi så på her på Hasle i Oslo kostet 7 millioner.Det huset er så jææævlig laget for fest ass... De er ofte og reiser, blir det tomt/ledig en dag blir det garantert fest for BMW-folket Er en i samme gata som har en E30 og div. andre BMWer, er han her, tro? en jeg kjenner bodde rett over gata der, han har e60 525ix, men flytta for cirka ett år siden. Et koselig område da, men håpløst på vintern når det er mye snø
316 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Nye iPhone er bare helt fantastisk revolusjonerende... Kan prate til tlf Meldinger blir lest opp høyere enn før Sier bare WOOOOOOOOOW!!!! SYKT!!!!
noekult Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 du vet det er drittøft å henge uttafor senteret? Ja, vi to kan holde mikro-streetmeet med BMWer utafor hver kveld. oddis: Dette er "billig". Andre huset vi så på her på Hasle i Oslo kostet 7 millioner.Det huset er så jææævlig laget for fest ass... De er ofte og reiser, blir det tomt/ledig en dag blir det garantert fest for BMW-folket Er en i samme gata som har en E30 og div. andre BMWer, er han her, tro? en jeg kjenner bodde rett over gata der, han har e60 525ix, men flytta for cirka ett år siden. Et koselig område da, men håpløst på vintern når det er mye snø Veien opp dit fra sentrum er ganske OK. Da jeg har besøkt familie har det gått greit med bakhjulstrekkere, selv på snøende dager. Sikkert verre hvis man skal kjøre gjennom småveiene tenker jeg... Vi får se. I verste fall får de bare bytte V70-en til noe med firehjulstrekk
Fredrik Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Rimelig vilt... Lamborghini LM002 i 200 Km/t på Autobahn. Jeg tipper noen og enhver fikk kaffen i vrangstrupen når dette monsteret på 2,7 tonn kom flyvende forbi. Play it loud... lyden er kul...
wicky124 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Sentertreff er cool...og ja 316, du tenker på haugenstua....
Anbefalte innlegg