Kvasi Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Det frister såå jækla lite å sette på vinterdekk. For ikke å snakke om å bytte til originale fjærer som jeg også vurderer for vintersesongen. Trodde heising av biler var et tilbakelagt kapittel etter at jeg solgte hiluxen
joachim sørlie Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Dette spillte vi på vinylplater og maxisingler 12" på ungdomsklubb... haha, jeg digga videoen!!
Markus E30 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 På din kvasi må den jo være jævli konge å ha den høy å herje i puddersnøen å bare måke seg fram
Larsinnj Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Hehe, har selv noen kassetter hjemme som var tatt opp fra ymse kilder. Blir ikke alltid så bra når man sitter klar på "record" knappen i tilfelle det kommer noe bra musikk på radioen. Eller en kassettspiller på fullt skuv, pluss enda en som står på record ved siden av, for å kopiere kassettene!
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Nei, kom bare fra Mo i dag. Vegen er fortsatt stengt gjennom fjellet? Var ikke noe snø sist jeg kjørte over der, men det er jo en uke siden... tror ikke tunnellen åpner før November eller noe. Får satse på litt inspirert kjøring over fjellet da. Er tross alt ganske gode veier der.
-Roger- Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Hehe, har selv noen kassetter hjemme som var tatt opp fra ymse kilder. Blir ikke alltid så bra når man sitter klar på "record" knappen i tilfelle det kommer noe bra musikk på radioen. Eller en kassettspiller på fullt skuv, pluss enda en som står på record ved siden av, for å kopiere kassettene! Eller alle opptakskassettene der man tok opp fra radio så var det en hel haug med halve sanger fordi at da man hørte en sang på radioen man ville ta opp, hadde man jo ikke tid å spole kassetten til det tidspunktet man ville. Så da var det bare og trykke record og la det stå til
Kvasi Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 På din kvasi må den jo være jævli konge å ha den høy å herje i puddersnøen å bare måke seg fram Ja det er dritgøy. Helt til man sitter fast, da er det plutselig ikke så gøy lengre Men folk syns visst at den ser ganske uskyldig ut når den står og venter på grønt lys, høy som et hus og med hjulkapsler. Det er i grunn enda artigere
spaix Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Skru skru skru.. du er ikke alene, skrudd motor i hele dag jeg og gitt
316 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Nå fant jeg endelig lykter, men de selges i Tyskland og sendes ikke til Norge. Får håpe selgeren er litt "kul" mot meg og sender dem hit !
spaix Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Nå fant jeg endelig lykter, men de selges i Tyskland og sendes ikke til Norge. Får håpe selgeren er litt "kul" mot meg og sender dem hit ! åssen lykter snakker vi om ?
Markus E30 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Ja det er dritgøy. Helt til man sitter fast, da er det plutselig ikke så gøy lengre Men folk syns visst at den ser ganske uskyldig ut når den står og venter på grønt lys, høy som et hus og med hjulkapsler. Det er i grunn enda artigere Skjønner jeg godt! Hadde nok lurt meg
Markus E30 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Vis han ikke sender har jo hylle tilbudt deg noen
316 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Ja, men de var så som så... Litt sprekker her og der.
Anbefalte innlegg