Wacman Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Åhjælp.. trynet mitt er plastret utover en halv side i nyeste motor. Trodde ikke de skulle skrive den artikkelen,jeg - de var jo innom tidlig i sommer...
Mexos Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Hey heyyy! kompis har en slik hello kitty bil E36'n min
Jan Tore Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg så den nye Citroën DS4 bakfra i dag må si jeg likte rompa. Jeg har kjørt C4, og det er den verste bilen jeg har kjørt. Fikk totalt avsmak av Citroen da. For min del handler mye av kjøreopplevelsen om hvordan man sitter, opplevd interiørkvalitet samt rattfølelse. Ingenting stemte i Citroenen. Jeg skal selvfølgelig ikke si at DS4 er samme bil, men når en såpass ny bil kan være så dårlig, lover det jo ikke bra for andre modeller. Det skal dog sies at DS4 ser veldig bra ut.
Jordfræsar Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg så den nye Citroën DS4 bakfra i dag må si jeg likte rompa. Jeg har kjørt C4, og det er den verste bilen jeg har kjørt. Fikk totalt avsmak av Citroen da. For min del handler mye av kjøreopplevelsen om hvordan man sitter, opplevd interiørkvalitet samt rattfølelse. Ingenting stemte i Citroenen. Jeg skal selvfølgelig ikke si at DS4 er samme bil, men når en såpass ny bil kan være så dårlig, lover det jo ikke bra for andre modeller. Det skal dog sies at DS4 ser veldig bra ut. Ja den ser bra ut! Aner ikke kjøreegenskapene... men de er så absolutt viktige! Likte denne her også fra Citroën. Modellen heter 4008. Men får da inderlig håpe de ikke har samme egenskapene som C4. Heldigvis er den bygd på Missibissi ASX, så det kan bety bedre egenskaper. Men spennende design, det skal de ha
Wacman Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Syns du? Jeg syns den bilen ser ut som en range rover som har fått samme behandling som kundene den er beregnet på,trynet strukket bakover og stiftet fast bak øra..
Wacman Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Den ligner forsåvidt også litt på en mini countryman som myser Clint Eastwood-style
Jordfræsar Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Range Rover Evoque LEKKERT!!! Fikk denne følelsen av bilen En luring som er stor i kjæften. Svær i front men tynn bakått!
Der Barockengel Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Heldigvis er den bygd på Missibissi ASX, Det går ikke an å si at noe heldigvis er bygget på ASX. Jeg syns den bilen ser ut som en range rover som har fått samme behandling som kundene den er beregnet på,trynet strukket bakover og stiftet fast bak øra.. Jeg tror sannelig du har gjennomskuet tankegangen til designavdelingen bak Evoque.
Jordfræsar Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Heldigvis er den bygd på Missibissi ASX, Det går ikke an å si at noe heldigvis er bygget på ASX. om det er til det bedre? bedre å bygge på c4?
Anbefalte innlegg