Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser amerikanerne kan lese ut feilkodene på sine E34er med denne "stomp testen", men denne virker visstnok kun på US biler. Er det ingen metode for oss Eurpfolk å gjøre noe tilsvarende?

Jeg har jo carsoft liggende, men har ikke fått ut en eneste feilkode med den..

Skrevet
Hvordan reparerer man lettest aluminiumsfelger som har enkelte tydelige korrosjonsbobler?... Jeg gidder ikke et større prosjekt iom. felgene er bilens gamle 15" ellipsoidfelger. De kan imidlertid bli brukbare vinterfelger.

Sent from Starship Enterprise

DU må bare pusse de, så blir de så fine atte

Jada... først med sandpapir, deretter lakke med fargelakk og deretter lakke med klarlakk... eller finnes det en lettere måte?... :?

Skrevet
Hvordan reparerer man lettest aluminiumsfelger som har enkelte tydelige korrosjonsbobler?... Jeg gidder ikke et større prosjekt iom. felgene er bilens gamle 15" ellipsoidfelger. De kan imidlertid bli brukbare vinterfelger.

Sent from Starship Enterprise

Jada... først med sandpapir, deretter lakke med fargelakk og deretter lakke med klarlakk... eller finnes det en lettere måte?... :?

Absolutt!

-Finne en mann i en bakgård med gode anbefalinger som gjør slikt for en billig penge.

Skal Fredrik handle 20" blingfelger nå for å friske opp bilen? 8)

Skrevet

Absolutt!

-Finne en mann i en bakgård med gode anbefalinger som gjør slikt for en billig penge.

Skal Fredrik handle 20" blingfelger nå for å friske opp bilen? 8)

Nesten riktig gjettet... 15" stålfelger skal nå bli et tilbakelagt stadium for Fredrik... :mrgreen:

Skrevet

Kjenner jeg er litt nervøs og spent akkurat nå, er midt i en budrunde ang. kjøp av hus..

Leder foreløpig, men kommer stadig bud og er nå 165.000 over takst som varer til kl 12.

Wish me luck!

Sent from the street, using brainwaves.

Skrevet
Kjenner jeg er litt nervøs og spent akkurat nå, er midt i en budrunde ang. kjøp av hus..

Leder foreløpig, men kommer stadig bud og er nå 165.000 over takst som varer til kl 12.

Wish me luck!

Sent from the street, using brainwaves.

Såppas ja!

Lykke til da! Krysser fingrene! ;)

Skrevet

Jeheyyy Anders! Lykke til. Nå får du snart en tlf om at du har vunnet budrunden :)! Kjøpte selv leiligheten min mens jeg var på jobb. Var jævla svett gjennom budrunden. Hehe

Skrevet
Jeheyyy Anders! Lykke til. Nå får du snart en tlf om at du har vunnet budrunden :)! Kjøpte selv leiligheten min mens jeg var på jobb. Var jævla svett gjennom budrunden. Hehe

jeg også, er spennende :)

både hus og leilighet gikk meg på nervene :lol:

Skrevet

Takker for støtte! :)

Har friuke nå, så sitter "avslappet" badende i svette foran PCen :P Har høyeste bud nå, er bare jeg og en annen som byr, så spørs hvor smertegrensa går på han andre!

Edit; Og det var visst smertegrensen hans, så da er stolt eier av mitt første hus :mrgreen::mrgreen:

Skrevet

Hva kan man realistisk sett regne med i forbruk på en E39 520i med manuelt gir? 0.8 på rolig langkjøring og 1.2-1.3 på vanlig bykjøring?

Skrevet
Hva kan man realistisk sett regne med i forbruk på en E39 520i med manuelt gir? 0.8 på rolig langkjøring og 1.2-1.3 på vanlig bykjøring?

ganske så riktig det vil jeg tru, men bruka mellom 07-09 på langkjøring og ca 1,2 på by kjøring :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...