Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takker for støtte! :)

Har friuke nå, så sitter "avslappet" badende i svette foran PCen :P Har høyeste bud nå, er bare jeg og en annen som byr, så spørs hvor smertegrensa går på han andre!

Edit; Og det var visst smertegrensen hans, så da er stolt eier av mitt første hus :mrgreen::mrgreen:

gratulerer :)

Skrevet
Ett merke som veldig få forhandlere i Norge har, er Bellus. De ligger sånn midt på treet rent budsjettmessig, har ikke soneinndeling men er likevel knallgode madrasser som vi har hatt suksess med. Selger desidert mest i fast og ekstra fast hardhetsgrad. Har spist litt av omsetningen på de dyrere sngene, men samtidig hentet kunder som egentlig skulle ha noe billigere.

Da har jeg fått noen priser fish.

Wonderland Sonate: 19000,- for 150x200cm

Wonderland Lento: 13500,- (da jeg ønsker latex overmadrass og 11000,- for normal). 150x200cm

Jensen Opal: 12500,- for 150x200cm

Tror det var noe slikt hvertfall.

Grattis Æææænders :D

Skrevet
Takker for støtte! :)

Har friuke nå, så sitter "avslappet" badende i svette foran PCen :P Har høyeste bud nå, er bare jeg og en annen som byr, så spørs hvor smertegrensa går på han andre!

Edit; Og det var visst smertegrensen hans, så da er stolt eier av mitt første hus :mrgreen::mrgreen:

Gratulerer :applause:

Skrevet
Kt 44147. Noen her sin? Fiiiin E30. Så den nettopp. Ble vel solgt i Bodø akkurat. Kvasi, u know?

Nå må jeg faktisk komme med en innrømmelse, av en eller annen grunn er jeg usannsynlig god på å huske regnr.

Men det der sa meg ingenting :P

Er en Bodøværing som akkurat har kjøpt en E30 vet jeg så er kanskje den.

Har annskaffa mæ enda en 3 serie i sammlinga, så nu har æ E21, E30, E36 og E46 :P
Skrevet

Takker for gratulasjoner ! :D

Ang innflytningsfest så blir det ikke før alt er på stell og ferdig innredet, men du er hjertelig velkommen Jørgen :)

Kanskje ha 2, en for venner og en for bimmersfolket :P

@Mads: Jepp, i Ringsaker jaa ;)

Skrevet
Hva kan man realistisk sett regne med i forbruk på en E39 520i med manuelt gir? 0.8 på rolig langkjøring og 1.2-1.3 på vanlig bykjøring?

Kjørte Ålesund-Oslo tur retur, og havna på 0.7 blank med min 520. Tre personer, en helgs bagasje. Har hatt den ned i 0.65 alene på en 10 mils strekning. Ca 1-1,2 på vanlig bykjøring.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...