Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg spent hva slags kategori jeg er i Anders... Kanskje jeg kommer inn på begge :P

Espen Pettersen heter visst han duden kvasi.

Skrevet

Kollegaen min var uhyggelig nære uaktsomt drap nå. Han kjører feil, så må rygge tilbake en 3-400 meter. Han holder 25-30 km/t bakover (ja, det er litt mye) så plutselig STÅR han på bremsen. Jeg ser ut av vinduet og der ligger det en mann og en sykkel i grøfta. Aner ikke hvor han kom fra, men fy faen, hadde han havnet bak bilen i stedet for å komme seg unna!!! :|

Skrevet
Helvetes tyskere som ikke kan engelsk... Uting deluxe!

Ikke alle nordmenn heller, overhørte en tlfsamtale engang med en arbeidsgiver og sikkert en polakk i andre enden:

"The height is one-femtifour"

"And the bright is twenty"

"no no, the bright is twenty"

"the bright, the bredt"

"Bredden.."

Stakkars polakken..

Skrevet

Hahaha. Ille. Prøver å kjøpe noe fra ebay.de, men de klarer ikke en gang å svare meg på spørsmålene mine. Tyskland er et Überegoistland.

Das einzige, was etwas bedeutet, ist für mich mein Selbstvertrauen und meine geliebten Deutschland

Das einzige, was etwas bedeutet, ist für mich mein Selbstvertrauen und meine geliebten Deutschland

ÜBER ALLE!!!!!!!!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...