Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, funker og polere de opp :) Jepp, eller, muttern hadde henta de mens jeg var på sjøen, så er samme settet som jeg nevnte til deg da.. Men mulig d blir å skaffe mere snacks til E30 derifra, etterhvert :)

Skrevet
Hva skal jeg polere med?

Maskin :)

Edit: Kan vel skrive litt mer... du har egne eget kit for restaureing av lykter. Men er enkelt som å bruke en mellomgrov pad og en guffe som ikke er av den fineste. Også avslutter du med fin pad + fin guffe. Du kan få guffene av meg, så handler du bare en pader. Padene handler vi her i byen f.eks. Jeg har ikke roterende maskin å låne dessverre, men koster ikke mye på Torshov.

Skrevet

Jeg synes denne stiller meget sterkt når det kommer til rå motorlyd.

Ellers må jeg si at jeg er dypt imponert over eksosnotene til Lexus LFA. Lyden er ubeskrivelig, når den ruller forbi på svak belastning produserer den en dempet lyd som best kan beskrives som en F1 bil som akselererer langt unna.

Skrevet
Jeg synes denne stiller meget sterkt når det kommer til rå motorlyd.

Ellers må jeg si at jeg er dypt imponert over eksosnotene til Lexus LFA. Lyden er ubeskrivelig, når den ruller forbi på svak belastning produserer den en dempet lyd som best kan beskrives som en F1 bil som akselererer langt unna.

Åh fytte helvete, knuller i øra den lyden der..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...