316 Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Lurer på hvor mange som stakk for å demontere mikroen nå!
Yngvejos Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Regner med at de som ikke forstår seg på elektronikk ikke tør, og at de som kan litt elektroteknikk har vett til å la være.
M|Fjeld Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Grattis 316! Må være deilig å endelig få tak i et sett
316 Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Ja, veldig... Befriende... Er jo mitt tredje sett da! Hehe Men men, de to andre er solgt og gitt bort.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Fikk mitt sett i dag jeg også Høøøvelig strøkent, og blanke som fy
316 Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Mine er nok matte, men det vel ann å polere glass og? Har du kjøpt igjen Jørgen?
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Ja, funker og polere de opp Jepp, eller, muttern hadde henta de mens jeg var på sjøen, så er samme settet som jeg nevnte til deg da.. Men mulig d blir å skaffe mere snacks til E30 derifra, etterhvert
Jordfræsar Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Hva skal jeg polere med? Maskin Edit: Kan vel skrive litt mer... du har egne eget kit for restaureing av lykter. Men er enkelt som å bruke en mellomgrov pad og en guffe som ikke er av den fineste. Også avslutter du med fin pad + fin guffe. Du kan få guffene av meg, så handler du bare en pader. Padene handler vi her i byen f.eks. Jeg har ikke roterende maskin å låne dessverre, men koster ikke mye på Torshov.
Kvasi Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Nå skal jeg faktisk vært så greit at dere også får høre den tøffeste motorlyden ever:
Jørgen Lie Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Bruker vel noe for korrigering, samt en polish.. Akkurat hva d heter av merke og type har jeg ikke peiling på
Yngvejos Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg synes denne stiller meget sterkt når det kommer til rå motorlyd. Ellers må jeg si at jeg er dypt imponert over eksosnotene til Lexus LFA. Lyden er ubeskrivelig, når den ruller forbi på svak belastning produserer den en dempet lyd som best kan beskrives som en F1 bil som akselererer langt unna.
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2011 Skrevet Oktober 8, 2011 Jeg synes denne stiller meget sterkt når det kommer til rå motorlyd. Ellers må jeg si at jeg er dypt imponert over eksosnotene til Lexus LFA. Lyden er ubeskrivelig, når den ruller forbi på svak belastning produserer den en dempet lyd som best kan beskrives som en F1 bil som akselererer langt unna. Åh fytte helvete, knuller i øra den lyden der..
Anbefalte innlegg