Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Takker for støtte! :)

Har friuke nå, så sitter "avslappet" badende i svette foran PCen :P Har høyeste bud nå, er bare jeg og en annen som byr, så spørs hvor smertegrensa går på han andre!

Edit; Og det var visst smertegrensen hans, så da er stolt eier av mitt første hus :mrgreen::mrgreen:

gratulerer med nytt hus. sitter i nyhuset ditt og slapper av nå jeg. var rimelig spent når budrunden pågikk jeg og. til info så er det mitt hus du har kjøpt

Skrevet

Haha. Det er litt sært, at det var ditt hus... Da vet jeg hvor Anders skal fløtte! :) For jeg vet hvor du bor!

Skrevet

Akkurat hva det heter der vet jeg ikke, men tror det er Furnes ja. Ser det fra vegen, mener jeg å huske ;)!

Skrevet
Haha. Det er litt sært, at det var ditt hus... Da vet jeg hvor Anders skal fløtte! :) For jeg vet hvor du bor!

du vet hvor jeg bor? men vet jeg hvem du er?

Skrevet

Nei, jeg var i mopedalderen når du herjet rundt med en lilla/blå E30... Så det vet du nok ikke! Anders er fra Koppang! ;)

Skrevet

Jaua, ser slik ut jaaa... Broren hans bor jo borti høgga der fra før, så det blir nok bra! Anders er en livlig kar ;)!

Skrevet

Så trist: Grevling omkom i påkjørsel. :cry:

Det journalisten tydeligvis ikke vet, er siden grevlinger ikke har naturlige fiender, kan det i år med mye grevling bli nærgående rundt bolighus og gjøre skade på frukttrær o.l. Særlig blant den eldre garde har det derfor vært ikke helt uvanlig å kjøre på grevling med vilje hvis anledningen bød seg. :shock:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...