fish Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 It has begun Det snør - himmelsk korrekturlakk over feilstavet sommer...
Snusfenrik Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Morro... la om til piggdekk når jeg kjørte over fjellet Bergen-Oslo lørdag... hadde vært null problem å kjøre over på sommerdekkene i går, men tydligvis ikke mye om å gjøre før vinteren kom nei... dritt greier
stiann Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 gratulerer med nytt hus. sitter i nyhuset ditt og slapper av nå jeg. var rimelig spent når budrunden pågikk jeg og. til info så er det mitt hus du har kjøpt Hehe, venta meg ikke svar fra eieren selv innpå her, moro Og ett spørsmål, den bobla som sto utenfor følger vel ikke med? Den var bøøøøs hehe hadde ikke ventet at jeg skulle lese om budrunden på huset mitt her eller gitt. nei den bobla er nok desverre ikke med nei, bilen til datteren min det. men artig at du likte den da. men kan få med en e36 cab for en liten slant ekstra
Kvasi Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Er så mye fine kommentarer på r3vlimited: Is it a requirement in Norway to have a turbo charged car?
316 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=2t88KWtJtBw Fy faen... Grrrrrrrrrr!!!
Erik89 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 hahaha, ser ut som noen på ungdomskolen/vgs/media har laga film
Marius2002 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Nordlendinger, jeg digger dere: http://jungeltelegrafen.vol.no/annonser ... 1a6a043762
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Morro... la om til piggdekk når jeg kjørte over fjellet Bergen-Oslo lørdag... hadde vært null problem å kjøre over på sommerdekkene i går, men tydligvis ikke mye om å gjøre før vinteren kom nei... dritt greier Fant du kompisen min?
Marius2002 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Noen som husker det lydklippet hvor noen tulleringte Statoil i Molde og utga seg som ubåtkaptein? Har ikke hørt denne på mange år, og har lett etter denne ei god stund uten hell. Kan noen hjelpe meg? Kanskje noen sitter på lydfilen?
Snusfenrik Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Morro... la om til piggdekk når jeg kjørte over fjellet Bergen-Oslo lørdag... hadde vært null problem å kjøre over på sommerdekkene i går, men tydligvis ikke mye om å gjøre før vinteren kom nei... dritt greier Fant du kompisen min? Til slutt gjorde vi det ja Han kom i flett ny passelat, hyggelig kar! Var jo først på jessheim, ble jaget av onkel blå... så denne her skedsmohallen på lillestrøm.. nok en gang var onkel blå tidlig ute og jaget bort igjen. Etter det ingierdstrand eller hva det nå heter, og igjen kom politiet og jaget bort alle! Til slutt endte det opp i rettning Ski og shell ved tusenfryd... der fikk folk stå i fred og kompisen din dukket endelig opp. Litt av en kveld, katt og mus. Og så fikk jeg prøvd hestekreftene mot en S14 nissan på E6 på vei hjem Sånn til dere i og rundt Oslo... er politiet her borte alltid like vanskelige?
knut_olestad Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Frank er tysk, og furter. Med litt hvitløk
Markus E30 Skrevet Oktober 9, 2011 Skrevet Oktober 9, 2011 Til slutt gjorde vi det ja Han kom i flett ny passelat, hyggelig kar! Var jo først på jessheim, ble jaget av onkel blå... så denne her skedsmohallen på lillestrøm.. nok en gang var onkel blå tidlig ute og jaget bort igjen. Etter det ingierdstrand eller hva det nå heter, og igjen kom politiet og jaget bort alle! Til slutt endte det opp i rettning Ski og shell ved tusenfryd... der fikk folk stå i fred og kompisen din dukket endelig opp. Litt av en kveld, katt og mus. Og så fikk jeg prøvd hestekreftene mot en S14 nissan på E6 på vei hjem Sånn til dere i og rundt Oslo... er politiet her borte alltid like vanskelige? Ja, han kjørte først bmw'n men så bytta han Ja, hørte det der, han ringte meg noen ganger mens jeg var på jobb å fortalte hva dere dreiv med Hørtes jævli gøy ut! Han syns det var fett å kjøre sammen med andre ihvertfall Er ikke så mye fete biler her oppe Jeg og han og brodern er av de få med bmw.
Anbefalte innlegg