Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

@ fræsarn! Har du kjøpt seng/madrasser? Husk at god hodepute er like viktig, og sliter du med rygg/nakke må du ha en lav hodepute.

Skrevet
@ fræsarn! Har du kjøpt seng/madrasser? Husk at god hodepute er like viktig, og sliter du med rygg/nakke må du ha en lav hodepute.

Ja jeg handla i går. Pute står på lista. Men har 3-4 uker på meg ;) noe å anbefale?

Skrevet
Noen som husker det lydklippet hvor noen tulleringte Statoil i Molde og utga seg som ubåtkaptein? Har ikke hørt denne på mange år, og har lett etter denne ei god stund uten hell. Kan noen hjelpe meg? Kanskje noen sitter på lydfilen? :)

Edit: Det var fra den gangen det var Hydro i Molde. Altså husket jeg feil.

Fortsatt interessert i å høre klippet. Det er ganske kjent.

Skrevet

Har levert fra meg bil og hengern min i dag. Må begynne å kjøre semi istedet. Offa.. Skal grine meg i søvn i natt..

fwxkky355pgddpzop20c.jpg

Neida.. (joda)

Skrevet

Ja jeg handla i går. Pute står på lista. Men har 3-4 uker på meg ;) noe å anbefale?

Wonderland har gode latexputer. 2 tykkelser. Det som er digg med de putene er at de går tilbake til sin opprinnelige form med en gang du løfter hodet fra puta. :-)

Skrevet
Har levert fra meg bil og hengern min i dag. Må begynne å kjøre semi istedet. Offa.. Skal grine meg i søvn i natt..

fwxkky355pgddpzop20c.jpg

Neida.. (joda)

Byrknes Auto :)

Det er jo ikke langt herfra!

Fetteren min tror jeg har en eller annen kontorstilling der :) De har vel maange biler etterhvert? har vel ekspandert kraftig på relativt kort stund?

Skrevet
Kjører for Byrknes ja.. Jobba ved siden av terminalen dems på Ulven i flere år :)

Virker som et røddig firma det!

Dø AndyPandy! Når fløtter du inn i nykåken a?! =P~

Skrevet

Wonderland har gode latexputer. 2 tykkelser. Det som er digg med de putene er at de går tilbake til sin opprinnelige form med en gang du løfter hodet fra puta. :-)

Najs! Latex er deilig :) skal høre med dem i morgen jeg. Det ble Jensen forresten. Gleder meg til den er i hus.

Skrevet

%7Boption%7Dhttp://images.bimmers.no/files/fwxkky355pgddpzop20c.jpg

Neida.. (joda)

Byrknes Auto :)

Det er jo ikke langt herfra!

Fetteren min tror jeg har en eller annen kontorstilling der :) De har vel maange biler etterhvert? har vel ekspandert kraftig på relativt kort stund?

De har ekspandert kraftig de siste 3-4 årene ja. Har vel i overkant av 30 egne vogntog nå, og en hel haug med innleigde. Og en terminal på Ulven i Oslo som Bring og Schenker er nokså misunnelig på.

Men hvem er fettern din da Roger? Og Anders, du kjørte vek hjullaster på Mr. Pukk du før? Meiner på at jeg har sett deg der. :)

Skrevet
Haha fisk! Hvordan ser sex on the beach ut ala trøndersk?

Ka sku vi ha gjort uten naustan, sku vi ha pult i fjæra?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...