Der Barockengel Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Ikke helt korrekte historiske fakta i teksten øverst der....
Der Barockengel Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Skal ikke bli så veldig mye Porsche, vet ikke mange liker det, men denne er bare fet:http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... ay-GTR.htm Vet ikke hva jeg synes om interiøret, litt stilig, men kanskje alt for mye? Hva mener du med "vet mange ikke liker"? Enhver med genuin interesse for biler har vel respekt for Porsche og det Porsche står for - men den der var bare trist... Når man først har blitt vant til arabiske oljemilliardærer og deres noe merkelige smak, kommer russiske oligarker og overgår dem så det suser: I alle dager hva skal man mene om det interiøret der? Et slående bevis på at det er forskjell på gamle og nye penger. Valg av location for bildene er vel heller neppe noen tilfeldighet.
Marius2002 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Hva mener du med "vet mange ikke liker"? Enhver med genuin interesse for biler har vel respekt for Porsche og det Porsche står for - men den der var bare trist... Når man først har blitt vant til arabiske oljemilliardærer og deres noe merkelige smak, kommer russiske oligarker og overgår dem så det suser: I alle dager hva skal man mene om det interiøret der? Et slående bevis på at det er forskjell på gamle og nye penger. Valg av location for bildene er vel heller neppe noen tilfeldighet. Vært en del klager om for mye Porsche i denne tråden Det mente jeg. Tja jeg er enig med deg, men synes interiøret var stilig og stygt samtidig. Passer igrunn ikke i noen slags biler.
Der Barockengel Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Vært en del klager om for mye Porsche i denne tråden Det mente jeg. Det er alltid noen som vil klage - og det er noen som alltid vil klage. Skal vi la dem styre og bestemme? I don't think so.
Jordfræsar Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Vært en del klager om for mye Porsche i denne tråden Det mente jeg. Det er alltid noen som vil klage - og det er noen som alltid vil klage. Skal vi la dem styre og bestemme? I don't think so.
Marius2002 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Vært en del klager om for mye Porsche i denne tråden Det mente jeg. Det er alltid noen som vil klage - og det er noen som alltid vil klage. Skal vi la dem styre og bestemme? I don't think so. True Uansett, noen som var på oktoberfesten i Trondheim i går? Jeg var en tur, var ganske morsomt! Eneste stakkars vår alle knut_olestad som var offer for fylleskriving på facebook når jeg kom hjem igjen. Offisiell beklagelse fra meg
Der Barockengel Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Eneste stakkars vår alle knut_olestad som var offer for fylleskriving på facebook når jeg kom hjem igjen. Resymé?
Marius2002 Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Det var vel ikke så ille denne gangen, men det har skjedd før. Jørgen og Knut..
Der Barockengel Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Det var vel ikke så ille denne gangen, men det har skjedd før. Jørgen og Knut.. Knut Snøsokk ligner veldig på Choi Min-Sik.
knut_olestad Skrevet Oktober 11, 2011 Skrevet Oktober 11, 2011 Skal nok la seg ordne, kontakt min agent
Anbefalte innlegg