Yngvejos Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Noen som vet om det finnes en blindplugg eller en gummipropp eller noe lignende å få kjøpt til å tette antennehull med? Til E30. Jeg vil ikke sveise det igjen! En liten sveis etterfulgt av halvdårlig lakkering synes mindre enn en gummipropp. Ikke lekker det heller. Hvis du likevel foretrekker gummipropp, er elektrisk antenne et godt alternativ. Jeg fikk et karosseriverksted til å sveise mitt antennehull. Tviler på at det kostet mer enn en tusenlapp. (gjorde det i forbindelse med retting og hjulbuebytte bak.)
316 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg vil ikke ha antenne, trenger det ikke. Trenger noe å tette det eksisterende hullet med... Må da finnes noe som kan puttes nedi der.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hvis du mener på E30`n, 316, så har du jo en gylden mulighet til å få han som sveiser for deg til å legge på noen punkt for å tette den?
316 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hvis du mener på E30`n, 316, så har du jo en gylden mulighet til å få han som sveiser for deg til å legge på noen punkt for å tette den? Ja, men jeg vil jo ikke sveise det igjen sa jeg jo. Jeg vil ha et hull der til senere om jeg skulle ha lyst på radio når jeg blir 90...
Yngvejos Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Mulig at proppene for å dekke over hull til venstre vindusvisker passer?
///Magnusrc Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 En slik propp var/er å få kjøpt på bilrekvisitabutikker
fish Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Håh, urettferdig Jaa, men til Trondheim er det xxx antall bommer, og til Ålesund er det lengre, samt 3 ferger en vei.. -.- Gøy på landet liksom..... Jeg kan GÅ til Jula i lunsjen min. Sent from my iPhone using Tapatalk.
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hvis du mener på E30`n, 316, så har du jo en gylden mulighet til å få han som sveiser for deg til å legge på noen punkt for å tette den? Ja, men jeg vil jo ikke sveise det igjen sa jeg jo. Jeg vil ha et hull der til senere om jeg skulle ha lyst på radio når jeg blir 90... http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Bilti ... met-2-stk/
Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Håh, urettferdig Jaa, men til Trondheim er det xxx antall bommer, og til Ålesund er det lengre, samt 3 ferger en vei.. -.- Gøy på landet liksom..... Jeg kan GÅ til Jula i lunsjen min. Sent from my iPhone using Tapatalk. Gjør det da, så går du til Smøla i helga! Luuurt.. Hente deg på hurtigbåtkaia jeg
///Magnusrc Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Sånn jeg tenkte på også, Fredrik Enkelt og greit
///Magnusrc Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Håh, urettferdig Jaa, men til Trondheim er det xxx antall bommer, og til Ålesund er det lengre, samt 3 ferger en vei.. -.- Gøy på landet liksom..... Jeg kan GÅ til Jula i lunsjen min. Sent from my iPhone using Tapatalk. Gjør det da, så går du til Smøla i helga! Luuurt.. Hente deg på hurtigbåtkaia jeg Haha "Sagt er sagt, spist er spist og pult er pult..!"
SofaKingFresh Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Du får si fra, Jørgen, om du MÅ ha de, for noen av oss på forumet fra Skien kan vel være behjelpelige med å sende til deg for en liten slant
Anbefalte innlegg