Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fungerte bra her i allefall. Denne har bare gått 150 000... Sportline og uten at jeg vet hva det vil si.

Lavere, stivere og litt kortere styring! i bunn og grunn :)

Er du\han heldig sitter det en ASD-diff på den også, noe som virkelig gjør den til en super bil selv på vinteren!

De fleste Sportline jeg har vært borti har riktignok hatt det, så sjangsen er stor :wink:

Andre deksler på sideskjerm foran med sportline emblem, skinn girlkule og ratt (som er noen mm mindre enn det normale airbag rattet)...

Skrevet
Fungerte bra her i allefall. Denne har bare gått 150 000... Sportline og uten at jeg vet hva det vil si.

Lavere, stivere og litt kortere styring! i bunn og grunn :)

Er du\han heldig sitter det en ASD-diff på den også, noe som virkelig gjør den til en super bil selv på vinteren!

De fleste Sportline jeg har vært borti har riktignok hatt det, så sjangsen er stor :wink:

Andre deksler på sideskjerm foran med sportline emblem, skinn girlkule og ratt (som er noen mm mindre enn det normale airbag rattet)...

Om vi skal gå i detaljer kan jeg neve at det også er breiere felger og dekk, andre seter (Bedre sidestøtte) og 2-seter baksete på sedan, CE er utelukket der da de ikke fåes med annet...

Det siste som gjenstår å nevne da er andre stabilisatorstag, både forran og bak :)

Skrevet

Får vel legge ut bilder fra lanseringen av nye Mini Coupe:

Første synet som møtte oss:

DSC_0694.jpg

Inne i mini avdelingen stod den:

DSC_0684.jpg

DSC_0685.jpg

Ble fler og fler folk etterhvert:

DSC_0686.jpg

Mens vi ventet på lanseringen tok vi en liten runde inne i salgsavdelingen og knipsa litt.. (dumt at dem ikke hadde F01 utstilt...)

Den blir penere for hver gang jeg ser den...

DSC_0687.jpg

DSC_0689.jpg

Og med beige var denne FIN!

DSC_0695.jpg

I sort var den litt mer tam:

DSC_0696.jpg

Denne klarer jeg ikke å bestemme meg for..stygg eller kul?

DSC_0690.jpg

DSC_0691.jpg

Mye bedre kreasjon enn forrige modellen:

DSC_0692.jpg

Synes det er litt drøye priser på denne enda:

DSC_0693.jpg

Nye felger for sesongen?

DSC_0699.jpg

Så var det litt musikk og drikke før minien ble lansert;

DSC_0708-1.jpg

DSC_0711.jpg

Litt...spesiell?

DSC_0701.jpg

DSC_0706-1.jpg

DSC_0700.jpg

DSC_0702.jpg

DSC_0705.jpg

Også ble det litt avslutning før vi tusla hjemover igjen :)

DSC_0710-1.jpg

Skrevet
Får vel legge ut bilder fra lanseringen av nye Mini Coupe:

Denne klarer jeg ikke å bestemme meg for..stygg eller kul?

DSC_0690.jpg

DSC_0691.jpg

Det er ingenting å lure på... X6 er omtrent så untrendy som som det er mulig å få en bil idag... totalt skivebom. Standard Mini derimot... 8)

Er det deg vi delvis ser på bilde nr. 4 Noekult?... :)

Skrevet
Mini er trendy ja...men igjen...clubman med litt utstyr endte på 499tusen...og det synes jeg er en smule drøy pris...

Jeg har en nabo som kjører rundt i en Cooper Clubman. Jeg synes at den ser sær ut... standard Mini´en er mye finere og en god del billigere.

Skrevet
Mini er trendy ja...men igjen...clubman med litt utstyr endte på 499tusen...og det synes jeg er en smule drøy pris...

Den vi så var firehjulstrekkern, Countryman... Ikke Clubman, som er en "forlenga" versjon :)

Men ja, altfor stiv pris... Hilsen forever fattig :lol:

Takk for bildene :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...