Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Drittkult at takluka på E91`n har stått litt åpen i natt da, med storm og pøsregn.. Var ikke vått der inne i det heletatt sikkert....!!
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 kjipern da... min takluke åpner seg ikke helt på vipp lenger
Hansh Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 kjipern da... min takluke åpner seg ikke helt på vipp lenger Slitt den ut?
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Wcc har vel generelt ett lite marked i resten av europa også... Mens holmenkollfolkene kjøper originale statusbiler med originale store felger... Ingen porsche som kommer med 15toms felger lenger...tidene forandrer seg...hvem vet...om 25år så er 25toms felger normalt?! Nettopp, men jeg snakket om alt for store felger... altså større enn store originale felger. Jeg tror ikke at f.eks West Coast Customs stilen står for fremtiden når det gjelder biler, snarere tvert imot. Apropos Porsche og felger. Porsche Boxster leveres med 17" felger. Jeg hadde 16" felger på 3 av mine Porscher (original dimensjon), men dette er 25-30 år siden. Den minste Boxster modellen har en topphastighet på 265 Km/t eller ca. 10 Km/t hurtigere enn min 928 S fra 1980. Jeg synes at dette forteller det aller meste om hva som er teknisk nødvendig og ikke. Dette er tross alt Porsches økonomimodell og Porsche gir ikke ved dørene. Boxster S er imidlertid litt mer påkostet og har 18" felger, men den modellen har også bl.a en topphastighet på rundt 280 Km/t. Den nye standard 911´en (991) har 19" felger, men er en seriøs sportsbil som bl.a klarer 0-100 Km/t på 4,8 sekunder og en topphastighet på 290 Km/t.
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 kjipern da... min takluke åpner seg ikke helt på vipp lenger Slitt den ut? Vetta faen as...først så var det vanskelig å lukke den.. bakkanten gikk lenger ned enn normal lukke posisjon..dette pågikk vel i ett år...så ble bilen stående ute i par uker uten å bli brukt...og nå går ikke vippen opp mer enn 5cm...og det er nedtur når man faktisk skal råne i oslos gater!!
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Det er kjiiipt ja... Bilen står og går med full varme og setevarmen på fult nå.. Saster på at det tørker.. På 7`ern den ikke virker?
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Ja er på sjuern ja...alfaen har ikke soltak Blir det ikke flekker i interiøret av å ha regnvann dryppende?
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Here we go again Å ja... ... Neida, det er jo ikke slik at Wicky og undertegnede ikke kan ha en dialog her inne, men det er viktig at vi ikke speiler alt i eget bilde hele tiden. Klarer vi å være nogenlunde objektive i diskusjonen bør vi kunne unngå å krangle også...
Fredrik Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Ja er på sjuern ja...alfaen har ikke soltak Blir det ikke flekker i interiøret av å ha regnvann dryppende? Jo... og spesielt hvis du har skinninteriør...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Ja er på sjuern ja...alfaen har ikke soltak Blir det ikke flekker i interiøret av å ha regnvann dryppende? Bryteren din som fusker kanskje? Hører du at den "tar" etter for å vippe da? Heh, joo.. Får håpe jeg unngår det... Uansett så skal den på full detailing om 2 uker, så om det blir noe flekker igjen, så håper jeg at det blir fjernet da.. Men tror det skal gå bra.!
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Altså..soltaket åpner seg jo normalt, men når den skal lukkes så går ikke den helt opp... blir igjen litt i bakkant..må trykke litt og litt for å få den lukket... Når man skal vippe den opp i bakkant så går den bare litt opp....
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hmm, høres ut som om motor kødder litt, evt tull med bryter kanskje..
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hmmm..Finner ingen feil på bryter når jeg feilsøker heller...Er noe stag som kødder tror jeg... Når jeg har den på vipp og skal lukke taket, så går den ned og opp igjen...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Det kan det jo også være ja.. Noe som gjør at den ikke går i riktig spor da.. Du får demontere og se etter.
-Roger- Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hva er folks erfaring med Tefcar beskyttelse på bilen.. Verdt 6000kr?
Anbefalte innlegg