Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
tjente du gode penger i gamledager Fredrik ?

2.1mill er mye penger for en bil

Hehehe... bare det var så vel, men nei... jeg kjøpte den brukt 5 år senere... som varebil... og med ca. 160K kilometer på telleren.

Skrevet
tjente du gode penger i gamledager Fredrik ?

2.1mill er mye penger for en bil

Hehehe... bare det var så vel, men nei... jeg kjøpte den brukt 5 år senere... som varebil... og med ca. 160K kilometer på telleren.

Hehe, ja hjalp vel litt på prisen det :)

Skrevet

Ja... den kostet betydelig mindre enn 2,1 mill. Bilen fremsto imidlertid som helt suveren kvalitetsmessig selv med 160K kilometer på telleren. Jeg har en idé om at nettopp Porsche 928 er den tyske bilmodellen som er best bygget av alle tyske biler gjennom tidene. Med litt fornuftig vedlikehold virker disse bilene fullstendig uberørt av både tid og rom... selv idag 25-30 år senere... :)

Skrevet

Ja... den kostet betydelig mindre enn 2,1 mill. Bilen fremsto imidlertid som helt suveren kvalitetsmessig selv med 160K kilometer på telleren. Jeg har en idé om at nettopp Porsche 928 er den tyske bilmodellen som er best bygget av alle tyske biler gjennom tidene. Med litt fornuftig vedlikehold virker disse bilene fullstendig uberørt av både tid og rom... selv idag 25-30 år senere... :)

ja 160k på 5år er jo ingenting, er jo forsatt ny bil. :)

hva ligger de på i pris nå ?

Skrevet
":32b50xwo]kollegaen som kjørte en 996 C4S (og byttet den ut med en Nissan Cubistar #-o ) vurderer 928 GTS nå.

Hvis han kan få tak i et fornuftig eksemplar av en av de 2904 stk som ble produsert er han en heldig mann (60-70% ble eksportert til USA). Dette er en av historiens fineste GT-modeller og svært kompetent selv idag. Jeg tror også at investeringspotensialet over noen år er brukbart.

Skrevet
S K A T T E P E N G E R !!!!! Endeliiiiiiig....

det var hærlig! men har ikke funnet noe å bruke de på enda leiter som gal :lol:

Skrevet

Jeg så det greiene der selv, jeg bor 30min sør for oslo, og det så ut som den slo ned rett utenfor her, men når det sies att folk har hørt smell så høyt som dovre, må greia ha vært enorm. det gikk jæævlig fort og det lyste som faen, så den i kanskje 2 sekunder før den var passert. Lyste opp som en xenon lykt før den gikk over til å bli gul/rød før den forsvant. så ut som den brant opp.

Ja, det var helt jævli.. Å nå er jeg på lesjaskog, som ligger ca 1 time mot møre i forhold til dovre.

Så ut som om den "kræsja" på andre siden av dalen her. men dette kan jo sikkert være flere objekter å?

I følge det jeg har fått med meg var det en storsmell nede ved Vågå.

Kanskje de endelig ble kvitt ordførern?

Ja, var ett lite smell her å men var visst ekstremt nærmere vågå/lalm.

Ja, han kunne de ha fjerna!

Skrevet
I følge det jeg har fått med meg var det en storsmell nede ved Vågå.

Kanskje de endelig ble kvitt ordførern?

Ja, var ett lite smell her å men var visst ekstremt nærmere vågå/lalm.

Ja, han kunne de ha fjerna!

Skrevet

Jeg har et stort svart hull hvor mine gikk, og det er god plass til mer.. 8)

Skrevet

:applause: Stemmer, faen så jeg har venta. Har vel egentlig brukt mesteparten før dem kom på konto. Litt til overs nå sørger for en god lunsj i dag. :-)

Skrevet

Jeg har et stort svart hull hvor mine gikk, og det er god plass til mer.. 8)

Hehe skal nok klare å få brukt de opp :lol:

lønn og en saftig skatteutbetaling passa meg egentlig ypperlig må ha ny blokk til banebilen så :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...