noekult Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Hva gjør det vanskelig å komme ned med en firehjulstrekker? Har hatt 525IX og Legacy før... Men kjørte bare i Oslo hehe. Spør av nysgjerrighet, for jeg har lyst på Subaru med firehjulstrekk etterhvert...
CV-Erik Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Syns det er godt gjort av Snap Drive å sende et brev til pappa om eu kontroll på BMWn hans som ble stjålet for over 20 år sia
Yngvejos Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Får sinnsykt lyst på en original e28 når jeg ser bilder av bilen din Noekult. Kjøp min du, Yngve! Gi meg et mellomlegg på 60k, så får du 530en.
knut_olestad Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Har sett hvitblinkere til 02 til noen hundrelapper Har fått tilbud på en 96/97 Golf 3 1.9tdi til 1500 penger. Har gått 330.000 km og trenger sveises i bakkant av kanalene samt ett hull under baksete. Trenger også ett hjullager og ny bakpotte. Verdt å bruke penger på? Skal ikke vrakpanten gå opp og? Kan jo ikke slå feil. Er kun på biler regga før 1991 det dessverre.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Hva gjør det vanskelig å komme ned med en firehjulstrekker?Har hatt 525IX og Legacy før... Men kjørte bare i Oslo hehe. Spør av nysgjerrighet, for jeg har lyst på Subaru med firehjulstrekk etterhvert... Snakker ikke om "en firhjulstrekker", men typen gammel japse/amerikansk. Spesielt pickuper og stor kort amerikaner som F.eks en Blazer K5 (ref: Offroad.no: Chevrolet Akebrett). Normale personbiler med firhjulstrekk er vel akkurat som å kjøre ned bakken med en hvilkensomhelst annen bil.
Kvasi Skrevet Oktober 19, 2011 Skrevet Oktober 19, 2011 Nja, lett på baken er jo så.. Men med 4 hjul som drar så vil jeg jo tro at den tar seg fram mye bedre enn balja jeg har nå? Ix ligger vel gjerne litt opp i prisleiet hvis man skal ha en som ikke er helt på bærtur.. Får jo en brukbar gammel pick up mellom 20 og 30k et sted. Pluss at det er gøy å rase litt utenfor veien noen ganger.... Solgte hiluxen min, som var mer enn litt modifisert, i fjor vinter pga at jeg grudde sånn til jeg var nødt til å kjøre med den at jeg ofte valgte å være sulten en stund før jeg dro på butikken. At pickupene er lett på ræva har myye å si når du kjører på vinterveier med de, og ekstra mye når det er stiv foraksling og bladfjærer. Men det er klart, som en ekstrabil som blir brukt når man trenger en pickup eller bare har lyst til å hærje i bushen funker de jo aldeles fint
noekult Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Hva gjør det vanskelig å komme ned med en firehjulstrekker?Har hatt 525IX og Legacy før... Men kjørte bare i Oslo hehe. Spør av nysgjerrighet, for jeg har lyst på Subaru med firehjulstrekk etterhvert... Snakker ikke om "en firhjulstrekker", men typen gammel japse/amerikansk. Spesielt pickuper og stor kort amerikaner som F.eks en Blazer K5 (ref: Offroad.no: Chevrolet Akebrett). Normale personbiler med firhjulstrekk er vel akkurat som å kjøre ned bakken med en hvilkensomhelst ann en bil. Da er jeg med!
Spankus Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 HVOR trivelig er det å være super gira på å skifte diff på vinterbilen. Også hører du noe som surrer, tenker ikke mere over det og skrur videre.. Så krabber jeg fram for å hente en fastnøkkel. Så har faan meg alle el-rutene kjørt seg helt ned på 525D som står ved siden av så det snør rett inn!!! Hva faan?? Er dette noe slags nød greie? Har nøkkelen min lugget i klem lenge på en spesiell knapp? Skjønner ingen ting men er drit forbanna!!
Jørgen Lie Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Kjører vel opp vinduene når man holder inn ene knappen på nøkkelen ja.. Gjør det på E91`n min i alle fall.. Dog jeg glemmer heller takluka over natta og lar det regne inn i bilen i stedet!
Spankus Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Så når jeg starta bilen att bagasjerommet var oppe.. kanskje den har blitt holdt inn for lenge? Her er forresten noen bilder av snøen som har kommet ikveld! Helt jævli.. vanskelig å få fram effekten om hvor mye det er. Men er rundt 20cm!
spruddel Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Jeg stod og vasket gamlebilen med høyttrykkspyler, var nesten ferdig og spylte nederst da jeg så at vinduene var åpne. Da hadde nok nøkkelen ligget i klem i lomma mi og holdt åpne-knappen inne, da åpner alle vinduer seg. Gikk heldigvis bra uten noe vann i bilen da Men ble litt overrasket. Folrresten, sykt med snø hos deg! Gleder meg til det kommer til Oslo bare jeg får solgt den ene bilen og kjøpt ny
noekult Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Hva skal du kjøpe nå, etter 330-en? +1 på snø. Gleder meg, etter sist vinter med forhjulstrekk!
316 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 God morgen, folk! Regn og 3-4 grader i dag, og kun utearbeid. En herlig dag!
bmwnissen99 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 God start på dagen, samtlige servere på jobben er nede huff :\
Anbefalte innlegg