Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er galt med e46-en min, eller evt. annonsen?

Ikke en eneste sjel har tatt kontakt, ikke engang en Nigeria-svindler. :(

En kan si at om en bil ikke blir solgt er prisen for høy, det kan så være, men om en ser en bil en er interessert i hadde en likevel tatt kontakt? eller?

Er jo sånne perioder på året. Solgte bil for ganske nøyaktig et år siden og det var en drittjobb.

Fikk masse merkelige bytteforslag, og måtte langt ned i pris for å få penger på bordet.

Han jeg kjøpte bil av sleit heldigvis like mye så jeg fikk pruta myye mer enn jeg trodde..

Skrevet

Nå har jeg jo kjøpt bil, så er ikke så mye å gjøre der. :)

Jeg har ikke fått bytteforslag om noen som helst ting, jeg regnet ikke med at bilen skulle forsvinne på dagen akkurat, men jeg hadde regnet med at i det minste noen skulle være nyskjerrige i løpet av en uke.

Skrevet

Sikkert ingen grunn til bekymring.. Bilkjøp er mye styrt av følelser vet du, og plutselig er det noen som ser den og bare måå ha den.

Men det er ingen tvil om at en av tingene jeg liker minst er å selge noe.

Skrevet

Er det noen her som bruker digipost?

Har hatt det i mange måneder, men har aldri fått noe der.

Og en annen ting. NAF Kjøpstest. Hvor sterkt stiller du om det skjer noe med bilen rett etter en slik test, som de burde ha merket på testen?

Vet gamlingen fikk ny clutch gratis hos NAF, da de ikke merket at den var kaputt under testen.

Skrevet

Jeg har hatt Digipost siden det kom, men tror ikke jeg har fått noe annet enn noe info-greier fra Posten der.

Skrevet

En kan si at om en bil ikke blir solgt er prisen for høy, det kan så være, men om en ser en bil en er interessert i hadde en likevel tatt kontakt? eller?

Hvis prisen er altfor høy kan du skremme vekk mulige interessenter. Vet ikke om denne er det da jeg ikke er i markedet for denne typen.

Annonsen var fin den, men du har kanskje noe mer fint å si om bilen? Flere bilder skader sikkert ikke. Du må få noen til å drømme seg bort :)

Skrevet
Er det noen her som bruker digipost?

Har hatt det i mange måneder, men har aldri fått noe der.

Og en annen ting. NAF Kjøpstest. Hvor sterkt stiller du om det skjer noe med bilen rett etter en slik test, som de burde ha merket på testen?

Vet gamlingen fikk ny clutch gratis hos NAF, da de ikke merket at den var kaputt under testen.

Morsomt at du spør, jeg har tenkt på dette innimellom. Registrerte meg med en gang på digipost. Aldri fått noe som helst. Enda det hender jo man får brev fra mer eller mindre store organisasjoner som jeg innbiller meg må kunne spare MASSE på digital distribusjon. Bortsett fra kanskje to ting: Posten tar seg portobetalt uansett, så det er ikke så stor forskjell for avsender. Og brukere, regner med det er svært begrenset hvor mange digipostkasser som er opprettet. Før dette betyr noe kult eller store fordeler tror det tar veldig lang tid før dette blir et innarbeidet system for distribusjon. Synd, for det virker som et gjennomtenkt og smart system.

Om NAF-test kan jeg bare si at jeg ikke angret et sekund på å ta det, men jeg vet ikke hvor mye ansvar NAF har med ting de burde ha oppdaget, ikke tenkt på det før.

Ellers gleder man seg stort ikveld over å ha fått igjen bilen fra detailer som har gjort en kjempejobb! Flott resultat, enda jeg bare har sett den i gråvær foreløpig. Men testet jo vannavvisende produkter i regnet, vannet bare skvatt av, så jeg brukte nesten ikke viskerne. Har blitt lovet show-and-tell, gleder meg til å se bildene også. Godt å vite at bilen er beskyttet mot saltet i vinter:)

Skrevet
.

Ikke glem å oppdater etterhvert hvis du har noe på ruta som skal være bedre enn feks rain-x.

Det er jo forsåvidt et greit produkt helt til viskerne har tatt noen runder over og det er slitt bort,

og så begynner man å angre på at man gjorde det i utgangspunktet..

Skrevet

Hvis prisen er altfor høy kan du skremme vekk mulige interessenter. Vet ikke om denne er det da jeg ikke er i markedet for denne typen.

Annonsen var fin den, men du har kanskje noe mer fint å si om bilen? Flere bilder skader sikkert ikke. Du må få noen til å drømme seg bort :)

Brukte 1 år på å selge Min e46 coupe

http://www.finn.no/finn/minfinn/myitems ... e=30655597

fant ikke den siste annonsen, men lå ute til 115t LENGE ingen som tok kontakt

Skrevet

Jeg mener selv jeg har priset meg "normalt", men er ikke sikkert andre er like enige. Jeg liker ikke "skryte"-annonser selv, så der tror jeg det får være som det er.

Brukte 1 år på å selge Min e46 coupe

http://www.finn.no/finn/minfinn/myitems ... e=30655597

fant ikke den siste annonsen, men lå ute til 115t LENGE ingen som tok kontakt

Jeg får vel bare innse at disse bilene ikke er så veldig lette å selge. Etter min mening er det jo ganske perfekte "ungdomsbiler".

Skrevet

Hadde min første BMW i -89 og har hatt en god del av dem etterpå, og er det noe jeg har lært er det når man får de solgt for ca prisen man vil ha.

Kremperioden er ca fra påske til slutten av Aug, men det er uten tvil sommerhjulsesongen som gjelder..

Skrevet
Gruer meg til å selge sjuern og alfaen jeg as...DET er to prosjekter som vil ta tid...

Hehe, det kan godt hende at du har rett i akkurat det .. Ryktet til alfa har vel tatt seg opp litt de siste 10 men..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...