[space] Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Angående bilde på veggen; Et Le Mans bilde av Steve McQueen slår Scarface og James Dean i min bok... Scarface er veldig klisjé da. Hadde vært kulere med noen ikke alle kjenner til, slik at det ble samtaleemne i blant? Har siklet på det også, men da blir det litt mye bil/filmstjernerelatert på veggene her Jeg vurderte også å ha et bilde av Mick Jagger i sin krasjede Aston Martin ved siden av Sean. Dette her: 2 forskjellige måter å pose med en Aston Begge coole Steve McQueen: Klassisk bilde. Jaguar: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 ....................../´¯/) ....................,/¯../ .................../..../ ............./´¯/'...'/´¯¯`·¸ ........../'/.../..../......./¨¯\ ........('(...´...´.... ¯~/'...') .........\.................'...../ ..........''...\.......... _.·´ ............\..............( ..............\.............\... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 ":3o58ur1n]Jeg vurderte også å ha et bilde av Mick Jagger i sin krasjede Aston Martin ved siden av Sean. Dette her: 2 forskjellige måter å pose med en Aston Begge coole Hehehe... Mick er OK, men noen Sean er han definitivt ikke selv om han står ved siden av en Aston... Sterling Moss... Monaco Grand Prix i 1954... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Hehe, Dama i passasjersetet ser heller ikke videre imponert ut. Bildet er tøft, og hadde vært en kul kontrast til det gjennomført stilfulle bildet med Sean Connery Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 ":2myw3weg]Hehe, Dama i passasjersetet ser heller ikke videre imponert ut. Bildet er tøft, og hadde vært en kul kontrast til det gjennomført stilfulle bildet med Sean Connery Det er jeg helt enig i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Ser at Biltema.no nå har fått søk på deler gjennom registreringsnummer. Genialt. Takk, Biltema! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Fant disse bildene på VWVortex nå E30 hatcback?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 og der slo jeg ut fortanna for 6. gang..! kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Kan jeg spørre hvordan i alle dager du fikk det til? Er det så mange som ikke liker deg at de slår ut tenna dine tritt og ofte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Fant disse bildene på VWVortex nå E30 hatcback?? What the... Hæh? Aldri sett noe sånt før. Minnet om Audi 80 Coupe/S2! Litt kult i grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Kan jeg spørre hvordan i alle dager du fikk det til?Er det så mange som ikke liker deg at de slår ut tenna dine tritt og ofte? Med tanke på at han er 1 mange og 90 høy så dunker han seg sikkert når han skal gå gjennom dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Da blir dette eneste løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Å bruke maske for og beskytte tennene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 korrekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Mars 4, 2011 Share Skrevet Mars 4, 2011 Eller hva med denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg