Kvasi Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Solgte en bil usett til en kar i fjor, fikk overført nesten 40 på forhånd og sendte bilen med toget. Men så er jo jeg en jævla god telefonselger..
S.Hafsmo Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe en bil usett snart. Er veldig spent på hvordan det går.
Kvasi Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe en bil usett snart. Er veldig spent på hvordan det går. Tror ike det er så farlig hvis du bestemmer hva som skal stå i kontrakten. Heller det enn å se på en bil når det er mørkt ute som jeg gjorde en gang. Fikk meg en E30 som det strengt tatt ikke var torpedovegg og innerskjerm igjen på. Det blir 7er ja?
fish Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Tenkte jeg skulle prøve å kjøpe en bil usett snart. Er veldig spent på hvordan det går. Vi kjøpte vår 1-serie usett nå nylig, over 180.000 var overført til selger samme dag, men før vi møttes. Litt risikabelt, men det gikk greit. Påpekte en ting som han ikke hadde opplyst om, jeg fikk da 1000 spenn rett i hånda som kompensasjon.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Tror ike det er så farlig hvis du bestemmer hva som skal stå i kontrakten. Heller det enn å se på en bil når det er mørkt ute som jeg gjorde en gang. Fikk meg en E30 som det strengt tatt ikke var torpedovegg og innerskjerm igjen på. Det blir 7er ja? Ser slik ut ja, men mye kan skje før jeg kommer meg hjem fra bøljan blå. Egil S skal kanskje ta en tur og se på bilen for meg, så må man vel få sendt bilen til NAF på kjøpstest. Da er man ihvertfall litt tryggere. Fish: Tidligere har jeg brukt å ta f.eks 80% av totalsummen på en remisse, og resten i cash. Slik at man kan prute om bilen ikke er helt ihht. selgers beskrivelse. Ser for meg at noe tilsvarende kan gjøres denne gangen. Slik at man ihvertfall har litt å gå på.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 22, 2011 Skrevet Oktober 22, 2011 Blir rått med 750i da! Hvis alt går etter planen ja. Tror det blir en grei bruksbil.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 4.5 uker igjen til jeg får smake på en sånn en.
Yngvejos Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 4.5 uker igjen til jeg får smake på en sånn en. 2 uker igjen til jeg kan glemme å smake på en sånn en. Det er utrolig hvor mye trøst man kan finne i en Munkholm når man er på jobb.
Kvasi Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Skål Å dæven, er klokka så mye allerede. Jeg må drikke fortere.. Men skål ja
SofaKingFresh Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 Haha, er ikke det denne som stod ved Elstrømbrua ?! Jeg syntes jeg så en sånn liten lekebil der ser du... På høyresiden når du kjører mot Moflata, fra Myren.
S.Hafsmo Skrevet Oktober 23, 2011 Skrevet Oktober 23, 2011 2 uker igjen til jeg kan glemme å smake på en sånn en. Det er utrolig hvor mye trøst man kan finne i en Munkholm når man er på jobb. Det er helt sant. et par munkholm og Dire Straits på radioen, så er lørdagskvelden berget.
Anbefalte innlegg