Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fy faen, har vært et helt SINNSYKT nordlys her nå!!!!

veit! fikk helt sjokk her jeg :P

Blir så jæævlig å oppgradere til nytt kamera med bra objektiv nå..8) Råeste nordlyset jeg har sett i hele mitt liv!

Skrevet

Hvis du bruker fantasien litt og ser midt på bildet, så kan det se ut som et barn som danser, og at den utstråler masse grønt lys? Eller har jeg vært for lenge våken nå? :P

Flott bilde, Jørgen :)

Skrevet
vinner jeg 95 mill på vikinglott kjøper jeg overlook og så tar vi en latterlig fest der :)

Artig ordspill på latterlig... håper du vinner... :)

Skrevet
Hmm, interessant studie:

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article94592.ece

Kanskje vise madammen i en diskret sammenheng.

Veeeel... Ekstra Bladet er jo ikke akkurat viden kjent for deres seriøsitet. De kan f.eks også finne på å skrive at alle horer er frigide og elsker å være horer... alt for å selge blekka. På den annen side kan ditt opplegg absolutt ha noe for seg... :whistle:

Skrevet
Imponerende kilometerstand: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31404677

Bare slått av den 2003-modellen 320i som var tilsalgs for to år siden, som var gått ca. 500km(!)

Jeg så en dansk annonse for et par dager siden med en ganske fin E46 318d med ca. 420000 Km på telleren til rundt 75K. Jeg tenkte å legge den frem som et eksempel her, men nå er bilen faktisk allerede solgt.

Eller hva med denne MB´n... 751000 Km fra forhandler med lovpliktig garanti på et halvt år. For knapt 30K er den din. Selv om du helt sikkert skal få slite litt ved reklamasjoner forstår jeg ikke hvordan bruktbilforhandlere kan overleve på bilsalg som dette... :?

http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/merced ... 0-d/742183

Skrevet
merce blir aldri ødelagt...

De er solide, men ikke så solide. Et halvt års garanti er lang tid på dette nivået så det er nok ikke helt lett å komme igjennom med en reklamasjon. Jeg tror at bilen egentlig er på vei til Midtøsten eller Afrika, men at forhandleren først gjør et forsøk på å selge bilen på normal måte. Det blir mer penger på den måten. Jeg ville ikke ha kjøpt biler som dette.

Skrevet

Da har jeg reist 40 mil bomtur for å se på bil.

Hvordan er det MULIG å glemme å fortelle at bilen har to store hull i baksetet, 10-15cm rift i førerstol pluss klakking i understellet, ratt som er ut som det har vært gjennom andre verdenskrig, girkule som er ønsket på plass med tyggegummi, deilig brunflekket grått taktrekk, rust på absolutt alle plassene jeg på forhånd ba selger om å kontrollere (neida, her er det ingen rust...), ikke minst en rustflekk på 5x10cm på panseret, krakelert spraybokslakkering på hjulbuer bak, bøyd hjulbue bak, tidenes verste kast i bremseskiver (rattet slo bokstavelig 5-6cm til hver side når jeg toucha pedalen), intens slamring fra bakstilling ved den minste ujevnhet, manglende baklys i LCD-display, 8 godt skeivslitte dekk og 7 kantkjørte felger osv. I tillegg fant jeg mye fin ny rustbeskyttelse malt på "strategiske" plasser under bilen.

Spesielt ille når jeg sa på forhånd at jeg ikke aksepterte andre feil de tingene han på forhånd har nevnt og at jeg kommer til å gå grundig og kritisk over bilen. Da hjelper det ikke mye å skryte til meg av hvor godt motoren går og hvor fin lyd det er av stereoanlegget. En og annen kamel hadde jeg regnet med å svelge på en brukt 96-mod, men det får da være grenser... Forbanna idiot!

Skrevet
merce blir aldri ødelagt...

De er solide, men ikke så solide. Et halvt års garanti er lang tid på dette nivået så det er nok ikke helt lett å komme igjennom med en reklamasjon. Jeg tror at bilen egentlig er på vei til Midtøsten eller Afrika, men at forhandleren først gjør et forsøk på å selge bilen på normal måte. Det blir mer penger på den måten. Jeg ville ikke ha kjøpt biler som dette.

Hvorfor ikke?Denne er vel mer driftsikker (satt på spissen) enn din E46! Jeg har i mine yngre dager tjent store penger på nettop W124 biler ved kjøp og salg av disse... Og de bilene ligger fremdeles godt i pris.. Og man får som regel det man krever for en slik bil :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...