Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nyvaska bil her og! Blå himmel og IKEA-tur med sjarmerende jente på menyen. :)

visste ikke at ikea hadde begynt å servere sånt i resturangen nå hehe :P

er forøvrig 5 grader og skyfri himmel her i sarpsborg :mrgreen:

:)

Er visst 5 grader her og.

Da har jeg vært og sett på lager og bestilt det også! Må bare finne et postkontor i nærheten så er det i orden. Så gjenstår det å bestille emballasje, bestille varer og aktivere butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra noekult!

Er på god vei nå! Åssen ligger det an med hu venninna di som skulle lage logo?

Likte forresten den logo´en du(?) laga, enkel og forstående ;) Er ikke noe man sitter i en evighet og lurer på hva det har med firmaet å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull til Johaug og Sølv til Bjørgen!!!! :applause::applause:

Helt nydelig! Therese er RÅ!

Jernkvinnen fra Dalsbygda! Parkerte Bjørgen og Polakken lett 8)

Et fantastisk løp av Therese og ikke minst kjempefortjent (kjempesøt er hun også). Marit er bunnsolid som alltid og polakken tror jeg ikke at vi hører så mye mer kritikk fra. Hun ble fullstendig knust i denne konkurransen... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jernkvinnen fra Dalsbygda! Parkerte Bjørgen og Polakken lett 8)

Et fantastisk løp av Therese og ikke minst kjempefortjent (kjempesøt er hun også). Marit er bunnsolid som alltid og polakken tror jeg ikke at vi hører så mye mer kritikk fra. Hun ble fullstendig knust i denne konkurransen... 8)

Hvor er "liker" knappen når man trenger'n? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra noekult!

Er på god vei nå! Åssen ligger det an med hu venninna di som skulle lage logo?

Likte forresten den logo´en du(?) laga, enkel og forstående ;) Er ikke noe man sitter i en evighet og lurer på hva det har med firmaet å gjøre ;)

Samme dag som jeg klaget på henne her, fikk jeg telefon om at den snart var ferdig - den jeg linka til var den hun laget :) Er faktisk hun jeg skal på IKEA tur med :) Får benytte anledninga til å mase om at hun skal gjøre den ferdig innen i morgen, slik at jeg kan få begynt å lage bannerannonser (reklame), visittkort o.l.!

Er masse å lære og enormt med erfaring man får. Men det gjenstår småting heeeele tiden så jeg lurer på om jeg skal klare egensatt deadline til 1. april... :) Jobber 6-8 timer med dette hver dag nå så vi får se hvor jeg havner hen ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Ferrari FF var såpass stor overrasket meg faktisk! På den annen side er flere av de andre Ferrarimodellene også unødvendig store.

Toyota FT-86 har jeg hatt troa på lenge! Bare håper de beholder det agressive uttrykket på den, og ikke ender med å selge den på 16" med kjipe fangere og stoff/plastinteriør. (som en ny Celica...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...