Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
:P

Dagens middag:

5003375.png

Dette er helt NYDELIG. Kan anbefales på det sterkeste! Koster vel 9,90 eller noe rundt der for en pose... :)!

Jeg er for tiden hekta på Tikka Masala med ris og en fornuftig rødvin til... skikkelig snadder... :)

TJ0258.jpg

Skrevet
:P

Dagens middag:

5003375.png

Dette er helt NYDELIG. Kan anbefales på det sterkeste! Koster vel 9,90 eller noe rundt der for en pose... :)!

Jeg er for tiden hekta på Tikka Masala med ris og en fornuftig rødvin til... skikkelig snadder... :)

TJ0258.jpg

Må prøve den kyllinggreia en dag jeg da, tikka`n har jeg testa og den er meget snadder ja :)

Skrevet
Argh, må være noe galt med pc-en min. Bildet som Jordfræsar postet vises først på skjermen min når knut_olestad quotet Jordfræsars melding. :?

Han hækka quoten :P

Du skjønner selvsagt at jeg skjønte det? :P

Skrevet
Argh, må være noe galt med pc-en min. Bildet som Jordfræsar postet vises først på skjermen min når knut_olestad quotet Jordfræsars melding. :?

Han hækka quoten :P

Du skjønner selvsagt at jeg skjønte det? :P

Nei, jeg er bare blond :P var det en tiss under casper?

Skrevet
den tikkagreia smaker plastikk.....

Vel... hadde jeg kjent noen som kunne lage retten slik den skal lages hadde jeg selvfølgelig heller spist det, men så heldig er jeg ikke. Jeg har imidlertid spist retten på en god indisk restaurant i London og på Mauritius... snadder. Uncle Bens er mye, mye bedre enn ingen Tikka Masala... :wink:

Skrevet
Prisen inkluderte to nye låskasser, ombygging av en låssylinder (slik at vi kun har en nøkkel) samt montering. Hoveddøren måtte også skiftes (jeg hadde på forhånd kjøpt en ny hoveddør) og hele låsesmekanismen overflyttes til den nye døren (stag og låseslåer). Dette hjalp reparatøren meg med uten tillegg i prisen. Jobben ble gjort rett etter kontortid ved 17:30 tiden.

Prisen høres særs bra ut, men det mest oppsiktvekkende er likevel den siste setningen: Små servicebedrifter som tilbyr sine tjenester klokken 17.30 er nesten utdødde i Norge. Ser man en håndverker som jobber kl. 15.31 i Norge, er det ganske sannsynlig at vedkommende er polsk....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...