Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har du fått prøvd på kapslene, Noekult? :-D

Flere som har tenkt seg på Oslo Motor Show i morgen? Jeg tar muligens med meg guttungen til søstersen å spaserer en tur rundt! :-)

Jupp, satt dem på, satt som et skudd :lol: Krysse fingra for at jeg ikke mister en, som med E30en... Da tok jeg bare av alle fordi jeg ble sur :P

Tja, vurderer en tur i morgen :) Flere Bimmers-gutter som vurderer å dra til Lillestrøm? Jeg har to kompiser som maser, men vet ikke helt, enda.

Skrevet
Lindsey Stirling er herlig:

Sukk, tror jeg må lese litt grundigere; jeg så gjennom hele videoklippet for å finne ut hvorfor Lindsey Stirling er heldig....

Hun er heldig som har så mye talent, og utseende 8)

Skrevet
Har du fått prøvd på kapslene, Noekult? :-D

Flere som har tenkt seg på Oslo Motor Show i morgen? Jeg tar muligens med meg guttungen til søstersen å spaserer en tur rundt! :-)

Jupp, satt dem på, satt som et skudd :lol: Krysse fingra for at jeg ikke mister en, som med E30en... Da tok jeg bare av alle fordi jeg ble sur :P

Tja, vurderer en tur i morgen :) Flere Bimmers-gutter som vurderer å dra til Lillestrøm? Jeg har to kompiser som maser, men vet ikke helt, enda.

Hehe.. Greit at noen får bruk for dem, mot at di ligger hjemme til meg på årsvis før jeg kaster dem.. :P

Si fra hvis det blir show da! ;-)

Skrevet

Kaaaaameraet er med vettu! :-)

Du suser da fort en tur ned du og, så gjør vi Oslos gate utrygge i morrakvald! Haha :P

Goodie! :)

Haha, jau, tatt seg ut at jeg skulle suuuuse til Oslow på 20" sommerhjul til i morgen ja :applause:

Skrevet

Kjempegreier, Noekult :-)

Sukk, tror jeg må lese litt grundigere; jeg så gjennom hele videoklippet for å finne ut hvorfor Lindsey Stirling er heldig....

;ette var noe litt annet enn Rybak ja! Både på utseende og musikalsk! :-)

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg fikk plutselig litt El Camino del Rey vibber når jeg hørte på Lindsey... iallefall denne videoen... play it loud... :)

Helt sykt!!

Daniel Ahnen som filma var unik, finnes endel kule filmer av han på utuben.

Han døde tidligere i år, kommer vel ikke som ei bombe at han falt..

Skrevet

Kaaaaameraet er med vettu! :-)

Du suser da fort en tur ned du og, så gjør vi Oslos gate utrygge i morrakvald! Haha :P

Goodie! :)

Haha, jau, tatt seg ut at jeg skulle suuuuse til Oslow på 20" sommerhjul til i morgen ja :applause:

Ehehehehe! Do it, do it, do it! :P

Tror faktisk det er første gangen på 1,5 år at jeg surfer på mobilen! Helvete for noe dritt! :P

Skrevet

Ok, det så jeg jo. Trodde kanskje at hun var barnebarnet til Stirling Moss eller noe sånt, skjønner du.

Skrevet
Så en Hyundai Veloster denne uka... skal si at den fanget mitt blikk ;)

Spottet en Veloster idag på E18 ved Skøyen, rått! :)

Skrevet

Spilt Battlefield 3 i mange timer nå. Ganske fornøyd med spillet. Det er veldig annerledes fra Call of Duty, som jeg er vant med. Jeg har spilt Bad Company 1 og 2, men dette løfter Battlefield til nye høyder. Mye "frihet" i gameplayet, kan skyte i stykker alt som er bortimot... Hus, gjerder, biler, you name it...

Skrevet
Spilt Battlefield 3 i mange timer nå. Ganske fornøyd med spillet. Det er veldig annerledes fra Call of Duty, som jeg er vant med. Jeg har spilt Bad Company 1 og 2, men dette løfter Battlefield til nye høyder. Mye "frihet" i gameplayet, kan skyte i stykker alt som er bortimot... Hus, gjerder, biler, you name it...

Det alene er jo verdt å kjøpe spillet.

Undres hvorfor alle store titler slippes når jeg er på sjøen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...