Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ingard, Hvordan holder Alpina leppa i det været der?

Den har tålt så utrolig mye bank at jeg skjønner ikke hvordan den fortsatt henger fast.

Men det var veldig hårete i dag, så tror noe rundt tåkelyset kom løs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett den filmen "23" eller noe sånt, med Jim Carey? Handlet om vrangforestillinger rundt tallet 23 om jeg ikke husker feil (lenge siden jeg har sett den). Uansett, sliter med søvn for tiden og våkner flere ganger hver natt.

Her om natten sovnet jeg litt før kl 00 og våknet følgende klokkeslett og tittet såvidt på klokka før jeg slokna igjen;

01.35 (1-serie med bøs motor)

03.21 (antall hk i e36 m3 3.2l)

05.25 (min forrige bil, e60 525d)

og våknet tilslutt kl 06.30 (minste 6-serien), men skal sies at dette er fra vekkerklokka! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å bøye seg i støvet for leppa fra Mosvik i Nord-Trøndelag. Makan til kraftoppvisning som under spurten på 5 mila skal man lete lenge etter. Northug... nå også en russerdödare... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare å bøye seg i støvet for leppa fra Mosvik i Nord-Trøndelag. Makan til kraftoppvisning som under spurten på 5 mila skal man lete lenge etter. Northug... nå også en russerdödare... 8)

Men bortsett fra en hel haug med folk med nisselue her på berget, fire svensker, en tysker, to russere og muligens fire polakker, så er det ingen som bryr seg hvem som går fortest på bortover-ski. Makan til lite spennende idrett. Eneste som matcher det i kjedelighet må være hopp.

Det er ikke sport hvis det ikke har motor! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen skal prøvekjøre bilen jeg selger, som står uten skilt, er det da riktig at JEG skal betale prøveskiltene for dem?

Syntes dette er noe... på tryne.

de får ta med seg prøveskilter! men er ikke bilen i den standen du har sakt den er i! syns jeg de kan kreve at du betaler den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt. Men bilen er ikke i perfekt stand, og det står i salgsannonsen min. Der står det diverse negative, så de VET hva som kommer når de skal prøve den. Jeg mener det er tett å få selger til å fikse prøveskilter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...