316 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Ser ut som en leilighet er drømmested for kattunger. Har møbler i forskjellige høyder strategisk plassert. Må si det er bra spenst i de små kroppene... Hahaha.
noekult Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Ser ut som en leilighet er drømmested for kattunger. Har møbler i forskjellige høyder strategisk plassert. Må si det er bra spenst i de små kroppene... Hahaha. Ikke lenge til de rekker opp over alt
316 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Fikk ikke opp bilde ditt, står bare "bilde". De kommer seg fram ja... Har høye vinduer så jeg håper ikke de kommer seg oppi der og roter med blomster, lysestaker etc... Går litt hardt utover ledninger bak tvn... Også liker de å klatre i nettingen på Kef basskassa mi, så den blir nok bra sleti etter hvert.
Fredrik Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Biljaktene før i tida var råe de. Husker spesielt Norske Byggeklosser med MK1 og Taunus (?). Da satt Trond Schea bak rattet på Mk1n i virkeligheten. Før hadde de ikke fancy effekter, så da gjaldt det enten å få tak i så bra sjåfør at det så rått ut, eller spole opp filmen ...
Concep Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Har kjøpt meg en ganske pen e28 nå ! Den er dønn original og meget lite rust. Lurer på hva slags oppgraderinger som er vanlig å gjøre på disse ? Har til nå KUN hatt e30, så hva og hvor får man tak i ymse deler til disse ? Liker dog kun originale/tidsriktige oppgraderinger ! Noen tips ?
Tzunami Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Skulle skifte til vinterhjul på merca igår, skal selge på søndag. La om alle hjula og skulle kjøre og hørte noen jævlige lyder. Etter mye desperate forsøk, så satt jeg på 18" bak og 15" vinterhjul foran Pratet med mercedes og fant ut at jeg hadde brukt for lange bolter, siden jeg fant bare 1 stålfelgbolt og resten var aluminium. Trodde bare koninga var annerledes, visste ikke at lengden var annerledes, så hadde skrudd inn i brekkmekanismen. Godt jeg ikke kjørt noe med det nesten Har ikke ødelagt noe. Men for noe piss med stålfelger.. Vant til litt ordentlige ting jeg. Aluminium ftw! Lærer så lenge man lever Jeg gjorde AKKURAT det samme på høyre bakhjul på min merce w210 ifjor.... brekkgreiene der er alt for nærme boltene, så jeg ødela alt der, og måtte kjøpe nytt og montere på, i år brukte jeg kortere bolter på det ene hjulet ! Ja det er det få som vet om! Men husk at boltene minimum bør dreies 5 hele ganger for at det skal sitte:) alufelger er mye tykkere rundt bolthullene fordi det ikke er like solid metall, så de trenger derfor lengre bolter..
///FredriK.S Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Har kjøpt meg en ganske pen e28 nå ! Den er dønn original og meget lite rust. Lurer på hva slags oppgraderinger som er vanlig å gjøre på disse ? Har til nå KUN hatt e30, så hva og hvor får man tak i ymse deler til disse ? Liker dog kun originale/tidsriktige oppgraderinger !Noen tips ? senk og felger så er det meste gjort. ellers syntes jeg at m5 frontfanger er fin, liker ikke det m-tech greiene på disse, selvom det er mange pene e28er dere ute med dette Noen bilder av gliset?
///FredriK.S Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Moren min har en Volvo V50 2.0d. 07modell, hun er veldig fornøyd med den. Hatt bilen i 2år nå og alt har gått smertefritt, foruen en dørlås som måtte byttes på den ene bakdøra, da sentrallåsen ikke ville fungere der. Eller så har jeg hørt at en burde kjøpe V50 fra 06 og nyere, da det er en del barnesykdommer på de første modellene.
noekult Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Har kjøpt meg en ganske pen e28 nå ! Den er dønn original og meget lite rust. Lurer på hva slags oppgraderinger som er vanlig å gjøre på disse ? Har til nå KUN hatt e30, så hva og hvor får man tak i ymse deler til disse ? Liker dog kun originale/tidsriktige oppgraderinger !Noen tips ? Gratulerer, mann
316 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Søte, er dem dine noekult? Artig med småkryp, faen som de holdt på i natt. Hadde døra til soverommet åpent, tror de hoppet rundt i senga kanskje 200 ganger i løpet av natta.
Kjexx Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Moren min har en Volvo V50 2.0d.07modell, hun er veldig fornøyd med den. Hatt bilen i 2år nå og alt har gått smertefritt, foruen en dørlås som måtte byttes på den ene bakdøra, da sentrallåsen ikke ville fungere der. Eller så har jeg hørt at en burde kjøpe V50 fra 06 og nyere, da det er en del barnesykdommer på de første modellene. Skal hente en 2007 1.6 d i morgen håper den står til forventningene.
316 Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Kommer ikke til tastaturet lenger jeg! Skriver mye... Skrur av nettet osv!
CV-Erik Skrevet Oktober 31, 2011 Skrevet Oktober 31, 2011 Søte, er dem dine noekult? Artig med småkryp, faen som de holdt på i natt. Hadde døra til soverommet åpent, tror de hoppet rundt i senga kanskje 200 ganger i løpet av natta. Jeg hadde døra til soverommet oppe om natta EN gang, og det var den siste!
Anbefalte innlegg