Larsinnj Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Eeeeendelig! Da blir det jobbintervju på fredag! Har gått snart 4 uker arbeidsledig nå, og jeg går på veggen snart! Fyy flate å kjedelig! Skjønner IKKE de som baserer livet sitt på trygd..
316 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Kakler verre enn noen sinne i Hiacen nå. Skiftet olje for 30-40 mil siden og nå lyser oil change. Krysser fingra og håper på sammenbrudd.
Jordfræsar Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Faen der minte du meg på noe... fikk servicelampa opp i dag. 2 gule ikoner... må sjekke hva det er forno!
316 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Ikkje braaaa... Er det manuell resetting av oil change lampa?
Jordfræsar Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Symbolene viser at bilen må inn for: Roadworthiness test + Exhaust emissions test. Er dette rutineservice vi snakker om? EU kontrollen som varsler?
oddis Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Send den til justering av ventilklaringene og en dyserens. Er det fortsatt like bråkete begynner kronene å rulle.
flobben Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 yohuu... da blir det henting av nye vinterhjul etterpå Bmw orginale Stjerneeke 230 ...tror det blir kult
316 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 viewtopic.php?f=18&t=207500&start=0 Kan noen hjelpe meg å få bort disse? Lever stramt nå pga at nordendekk leverte meg 15" i stedet for 16". Jeg måtte kjøpe dekk på Vianor pga det. Ba om pengene tilbake av nordendekk men får i stedet 16" nå....
Jordfræsar Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=207500&start=0Kan noen hjelpe meg å få bort disse? Lever stramt nå pga at nordendekk leverte meg 15" i stedet for 16". Jeg måtte kjøpe dekk på Vianor pga det. Ba om pengene tilbake av nordendekk men får i stedet 16" nå.... Kan du ikke bare heve kjøpet da? Handla vel på nett du?
Rogern Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Eeeeendelig! Da blir det jobbintervju på fredag! Har gått snart 4 uker arbeidsledig nå, og jeg går på veggen snart! Fyy flate å kjedelig! Skjønner IKKE de som baserer livet sitt på trygd.. Grattis! Hvor blir det? (forhåpentlig vis)
316 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Jeg har prøvd. Jeg får tydeligvis nye dekk i stedet. Fikk mail om at de var sendt i sta... Skrev mail og fylt ut skjema osv i forrige uke. Skrev med blokkbokstaver at jeg ikke ville ha nye dekk men pengene tilbake. Men nå har jeg gitt opp. Handler aldri mer fra de, og de kan takke seg selv.
Jordfræsar Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Jeg har prøvd. Jeg får tydeligvis nye dekk i stedet. Fikk mail om at de var sendt i sta... Skrev mail og fylt ut skjema osv i forrige uke. Skrev med blokkbokstaver at jeg ikke ville ha nye dekk men pengene tilbake. Men nå har jeg gitt opp. Handler aldri mer fra de, og de kan takke seg selv. Så lenge det er netthandel går det under impulskjøp og 14 dagers returrett. Gjeng idioter som pusher på deg et salg, og i tillegg gjøre feil første gangen... nei takk for erfaringen du deler. Holder meg til låven De ordner opp og fine priser.
316 Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Kan ikke gjøre annet enn å bli negativ når de opptrer slik. Hva med å vise litt goodwill og la meg få pengene tilbake når DE har sendt meg feil dekk? Nei, useriøst...
Hansh Skrevet November 2, 2011 Skrevet November 2, 2011 Symbolene viser at bilen må inn for: Roadworthiness test + Exhaust emissions test.Er dette rutineservice vi snakker om? EU kontrollen som varsler? Må være nedtur hvis man ender opp med beskjed om at bilen ikke er verdig for veien, men på den annen side kan jeg nevne mange biler som burde hatt dette stempelet rett ut fra fabrikken, og for ikke snakke om alle sjåførene i Norge..
Anbefalte innlegg