Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eeeeendelig! Da blir det jobbintervju på fredag! :D

Har gått snart 4 uker arbeidsledig nå, og jeg går på veggen snart! Fyy flate å kjedelig!

Skjønner IKKE de som baserer livet sitt på trygd..

Skrevet

Kakler verre enn noen sinne i Hiacen nå. Skiftet olje for 30-40 mil siden og nå lyser oil change. Krysser fingra og håper på sammenbrudd.

Skrevet

Send den til justering av ventilklaringene og en dyserens. Er det fortsatt like bråkete begynner kronene å rulle.

Skrevet
Eeeeendelig! Da blir det jobbintervju på fredag! :D

Har gått snart 4 uker arbeidsledig nå, og jeg går på veggen snart! Fyy flate å kjedelig!

Skjønner IKKE de som baserer livet sitt på trygd..

Grattis! Hvor blir det? (forhåpentlig vis)

Skrevet

Jeg har prøvd. Jeg får tydeligvis nye dekk i stedet. Fikk mail om at de var sendt i sta... Skrev mail og fylt ut skjema osv i forrige uke. Skrev med blokkbokstaver at jeg ikke ville ha nye dekk men pengene tilbake. Men nå har jeg gitt opp. Handler aldri mer fra de, og de kan takke seg selv.

Skrevet
Jeg har prøvd. Jeg får tydeligvis nye dekk i stedet. Fikk mail om at de var sendt i sta... Skrev mail og fylt ut skjema osv i forrige uke. Skrev med blokkbokstaver at jeg ikke ville ha nye dekk men pengene tilbake. Men nå har jeg gitt opp. Handler aldri mer fra de, og de kan takke seg selv.

Så lenge det er netthandel går det under impulskjøp og 14 dagers returrett. Gjeng idioter som pusher på deg et salg, og i tillegg gjøre feil første gangen... nei takk for erfaringen du deler. Holder meg til låven :) De ordner opp og fine priser.

Skrevet

Kan ikke gjøre annet enn å bli negativ når de opptrer slik. Hva med å vise litt goodwill og la meg få pengene tilbake når DE har sendt meg feil dekk? Nei, useriøst...

Skrevet
Symbolene viser at bilen må inn for: Roadworthiness test + Exhaust emissions test.

Er dette rutineservice vi snakker om? EU kontrollen som varsler?

Må være nedtur hvis man ender opp med beskjed om at bilen ikke er verdig for veien, men på den annen side kan jeg nevne mange biler som burde hatt dette stempelet rett ut fra fabrikken, og for ikke snakke om alle sjåførene i Norge.. 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...