Marius2002 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Hvordan er egentlig markedet for brukte laptoper? Jeg kjøpte en laptop av en kompis som jeg skulle bruke til spilling før den gamle gikk opp i røyk. Denne spillmaskinen var alt for stor til å drasse rundt på skolen (18"), derfor måtte jeg også kjøpe en liten en da den andre skoledataen brant opp, den lille er nesten like kraftig som den store og vil derfor bare ha denne. Men jeg lurte litt på hvordan markedet er osv. for å få solgt den store.
StianA Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Hvordan er egentlig markedet for brukte laptoper?Jeg kjøpte en laptop av en kompis som jeg skulle bruke til spilling før den gamle gikk opp i røyk. Denne spillmaskinen var alt for stor til å drasse rundt på skolen (18"), derfor måtte jeg også kjøpe en liten en da den andre skoledataen brant opp, den lille er nesten like kraftig som den store og vil derfor bare ha denne. Men jeg lurte litt på hvordan markedet er osv. for å få solgt den store. Alt kan selges hvis prisen er riktig, men med tanke på at du kan få nye laptoper fra 2200 kr som faktisk er helt ok så er markedet for brukt ganske vannskelig desverre. Men legg den ut på finn og sjekk, har selv solgt flere laptopper der
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 kunne faktisk godt ha tenkt meg denne jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31584056
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Da er det avgårde å skrive under kontrakt på husbygging! Skal bli artig å komme igang med bygginga gratulerer er det på sosseøya eller ? Hehe! Takker! Er desseverre ikke på Hisøya nei, blir litt i dyreste laget for oss som er så unge Vi skal bygge på siste byggetrinn på Nidelvåsen
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 åja.. så spennende Ja blir artig det! Men skal nok tilbake til Hisøy etter noen år her først da, har skrevet meg på tomt Utnes på Hisøya som skal bygges ut i 2015 Gjelder å ha planen klar vettu
liffi Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Skal søke om Garasje bygg snart! så får se åssen det går. mulig bygge ut huset litt å men Stor Garasje i kjelleren / Parkeringsplassen er 1 prii
316 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Så en snømus i sta! Jævli pent dyr. Snarlik en røyskatt!
Marius2002 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Hvordan er egentlig markedet for brukte laptoper?Jeg kjøpte en laptop av en kompis som jeg skulle bruke til spilling før den gamle gikk opp i røyk. Denne spillmaskinen var alt for stor til å drasse rundt på skolen (18"), derfor måtte jeg også kjøpe en liten en da den andre skoledataen brant opp, den lille er nesten like kraftig som den store og vil derfor bare ha denne. Men jeg lurte litt på hvordan markedet er osv. for å få solgt den store. Alt kan selges hvis prisen er riktig, men med tanke på at du kan få nye laptoper fra 2200 kr som faktisk er helt ok så er markedet for brukt ganske vannskelig desverre. Men legg den ut på finn og sjekk, har selv solgt flere laptopper der Aha! Ja, skal legge ut.
Sandersen Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 44506 kWh hvor mye er det i kroner? Noen som veit?
flonoen Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Omtrent det samme, litt under? Ligger ikke strømprisen på under 50øre kwh'en nå? Pluss nettleie, som jeg ikke har snøring på hvor mye er. edit: "Med alle avgifter inkludert har omregnet nettleie for en gjennomsnittlig husholdning økt fra 43,0 øre/kWh til 46,6 øre/kWh." Strømprisen ligger på rundt 50 øre, så blir fort rundt krona per kWh.
flonoen Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Har du hatt 44,506MW-ovnen din på en time for lenge?
asv Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Hehe, sjekka strømmåleren her om dagen. På litt over 2.5 mnd har jeg brukt ca 170 kWh.. Går ikke mye strøm når man bor på 20 kvadrat
Anbefalte innlegg