Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det Adeel du heter ja! Alltid lurt på det :)

Min hemmelighet har blitt avdekket en 4-5x før, trodde alle visste det til nå :P

Hvis du tenkte på at du er utenlandsk så visste jeg det! :)

Skrevet
Jeg det?

Jeg er/blir prosessoperatør på et smelteverk. ;) Har jobbet som det i 2 år, men fikk ikke forsette etter lærlingtiden der jeg var. :)

Ahaa lykke til på mandag da, du får feire med måte så du kommer deg på jobb på mandag da haha :D

Skrevet

Takk :)

Hehe, ja spørs om det blir en liten kule i helga! :)

Kan bli siste gang på en stund. Skal ta på meg det jeg makter med vakter! (Det rima! hoho :P)

Tjene mest mulig med penger i løpet av vinteren, så kanskje det blir skilter på M3n til sommeren. Har som mål å komme meg på E30meet med den til sommeren. ;)

Skrevet

Har også tenkt det samme med min E30, Lars! :) Så da sees vi med mindre det blir ACR. Jeg jobber i Rana og jeg gidder ikke å kjøre dit på fritiden min :P

Skrevet

Ja, jeg kunne godt ha tenkt meg å prøvd banen på ACR, men jeg vet ikke om jeg vil kjøre så mye på bane med M3n. :) Så det får bli en gang med "328i"en. :)

Satser på Oslo nå til sommeren vertfall. ;)

Skrevet
forskjell på hd-ready og full hd?

Full HD er full HD, oppsløsning på 1920x1080. HD ready betyr at TV-en takler HD-signaler og er et helt idiotisk begrep for å lure folk. Selv om den takler signalene kan den gjerne vise dette med en oppløsning som er under 720P.

Skrevet

Gå for full HD vertfall! Ser stor forskjell fra HD-ready.

Jeg har HD-ready, og er langt ifra fornøyd med kvaliteten på bildet. Har bare ikke blitt prioritert å handle ny.. :P

Skrevet

Men det er vel fortsatt slik at HD sendinger sendes i 720p?

Blueray er kanskje 1080p?

Man bør ihvertfall gå for full HD om du skal ha PC'n koblet til TVen. Er enorm forskjell.

Og 3D hopper jeg glatt over. Jeg må allerede bruke briller for å skille 720p og 1080p, og 2 sett briller er uaktuelt. ;)

Tipper de kommer til å le av 3D briller om et par år. "Donald Duck teknologi".

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...